اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - 29 May 2017
استاندار لرستان
خرم آباد- عصرپرس- استاندار لرستان گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری با رای به عقلانیت، برنامه های کاندیداها را انتخاب کردند.

مردم در انتخابات، به عقلانیت رای دادند

به گزارش  عصرپرس، هوشنگ بازوند در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان در خرم آباد افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، نشان دهنده امیدواری آنان به آینده و جامعه رو به رشد است.

وی تصریح کرد: رای مردم به حسن روحانی، یک رای معنا دار بوده و باید با بهره گیری از همه امکانات موجود در آینده برای رشد و توسعه کشور و پاسخگویی به این اعتماد مردمی تلاش کرد.

وی اضافه کرد: برخی افراد در زمان انتخابات به تخریب رقبا می پرداختند و چنان وانمود می شد که همه مشکلات مربوط به این دولت بود.

وی با اشاره به بهره برداری تنها یک سد در دولت گذشته اظهار داشت: در دولت یازدهم 4 سد در لرستان به بهره برداری  رسید.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به وضعیت اشتغال و سرمایه گذاری در لرستان نیز گفت: بیش از 980 میلیارد تومان معوقات بانکی در بانکهای لرستان وجود دارد که با تشکیل ستاد پیگیری و وصول مطالبات بانکها، می توان بسیاری از مشکلات بانکها را رفع کرد.

بازوند با اشاره به شعار امسال افزود: مدیران باید برای اشتغالزایی تسهیل گر باشند و با در دستور کار قرار دادن این مهم باید در راستای اشتغالزایی در استان تلاش کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: