اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۳۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - 02 October 2022
عموئی تشریح کرد:
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست این فراکسیون، گفت: فراکسیون برنامه های زاهدی وفا را بررسی و نظر نهایی درباره رای اعتماد به وی را به زودی اعلام می کند.
بررسی برنامه های زاهدی وفا در فراکسیون انقلاب اسلامیبه گزارش عصرپرس از خانه ملت، ابوالفضل عموئی در تشریح نست امروز یکشنبه 10 مهرماه درباره جزییات نشست فراکسیون انقلاب اسلامی با محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در چمع خبرنگاران، گفت: در این نشست نمایندگان درباره برنامه‌های وزیر پیشنهادی کار سوالات خود را مطرح کردند و زاهدی وفا نیز برنامه‌های خود را درباره چگونگی اصلاح روابط کار، اصلاح حقوق و دستمزد و عملکرد نهادهایی مانند شستا را مطرح کرد.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی افزود: زاهدی وفا درباره چگونگی تاسیس شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی پیشنهاداتی را ارائه داد تا عملکرد سازمان تامین اجتماعی ارتقا یابد.

عمویی با اشاره به دیگر برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به مجلس ارایه شده است، اظهار داشت: اشتغال و کارآفرینی، هوشمندسازی فعالیت‌های اشتغال زا، توسعه ظرفیت مشاغل خاص، توزیع عادلانه منابع سرمایه‌گذاری در استان‌ها، توسعه آموزش فنی و حرفه‌ای، ایجاد برنامه‌های برای شرکت‌های زیان‌ده وابسته به شستا، تامین حداقل حقوق برای اقشار ضعیف جامعه و انجام سیاستگذاری‌های اشتغال در این وزارتخانه از جمله مواردی بود که وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آن پرداخت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: نمایندگان حاضر در فراکسیون در خصوص برنامه ها و پیشنهادات زاهدی وفا سوالات خود را مطرح کردند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس روز سه شنبه 12 مهرماه رد این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد.جمع بندی این فراکسیون درباره رای اعتماد به وزیر پیشنهادی به زودی اعلام می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: