اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - 19 October 2015
وزیر نفت با بیان این‌که رسانه ها باید از خشم مردم بترسند و کاری نکنند که تخلفات بابک زنجانی پوشش داده شود، گفت: پول مردم را نمی‌توان با هوچیگری و سروصدا خورد.

به گزارش عصر پرس، وزیر نفت در حاشیه نخستین کنگره ملی راهبردی نفت و نیروی ایران در جمع خبرنگاران درباره برخی اظهارنظرهای صورت گرفته از سوی بدهکار بزرگ نفتی علیه وزارت نفت، تاکید کرد: ایشان پول ملت را خورده‌اند و هیچ راهی ندارند؛ باید این پول را به مملکت برگردانند. 

وی در این باره که بابک زنجانی در نامه اخیر که به نمایندگان مجلس نوشته از مذاکره نکردن با وزیر نفت انتقاد کرده است، تصریح کرد: با نامه کاری ندارم؛ باید ١٠ هزار میلیارد تومان از پول مردم را که خورده‌اند پس دهند.  

زنگنه با بیان این که رسانه ها باید از خشم مردم بترسند و کاری نکنند که تخلفات بابک زنجانی پوشش داده شود، گفت: پول مردم را نمی‌توان با هوچیگری و سروصدا خورد.

وزیر نفت همچنین با اشاره به انتشار برخی اظهارنظرهای بدهکار بانکی از سوی برخی  رسانه‌ها، تصریح کرد: گمان می‌کنم ایشان در برخی رسانه‌ها پول خرج می‌کنند و حرفهایی می‌زنند که این تصور ایجاد می‌شود که ایشان طلبکار هستند و ما بدهکار؛ در حالی که ایشان پول ملت را خورده‌اند و باید آن را پس بدهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: