اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - 19 September 2022
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۳۱۹ نفر رسید.
فوت ۱۸ نفر دیگر براثر کرونابه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از وبدا،  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا کنون ۶۵ میلیون و ۶۵ هزار و ۱۳۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۶۰ هزار و ۶۱۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۱۴۲ هزار و ۲۶۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۶۶۸ هزار و ۱۸ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۲۵ هزار و ۲۵۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۲۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۳۱ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۵۴۸ نفر رسید و در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۳۱۹ نفر رسید.

تا کنون ۷ میلیون ۳۲۱ هزار و ۴۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۲۴۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۴ میلیون و ۴ هزار و ۶۱۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۵۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۷۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.  
نام:
ایمیل:
* نظر: