اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۳۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - 15 September 2022
رئیس پلیس راهور استان خبر داد
رئیس پلیس راهور استان خوزستان گفت: جهت تسهیل در جابجایی زائران اربعین از مرز شلمچه تا خرمشهر قطار ریل باس رایگان پیش بینی شده و آماده ارائه خدمات است.
تمهیدات لازم برای بازگشت اندیشیده شده استبه گزارش عصرپرس به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ فرید کریم زاده ضمن اشاره به تشریح اقدامات پلیس راهور و ارائه توصیه های لازم برای تردد زائران، اظهار کرد: تمهیدات ترافیکی لازم جهت بازگشت زائران اربعین حسینی اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: همکاران ما به صورت شبانه روزی در طول محورها و نقاط حادثه خیز، تامین امنیت ترافیکی و تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی را انجام می دهند.

سرهنگ کریم زاده تصریح کرد: هم اکنون در پایانه مرزی شلمچه اتوبوس های لازم جهت جابجایی از مرز مهران تا مقصد زائران پیش بینی و آماده ارائه خدمات هستند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم به منظور تسهیل در تردد و جلوگیری از مشکلات ترافیکی اندیشیده شده است، گفت: امیدواریم کلیه رانندگان،ساکنان و مجاوران از تردد غیر ضروری در محور شلمچه –خرمشهر خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور استان خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: از همه رانندگان عزیز و زائران انتظار داریم که با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب، رانندگی قانونمندی داشته باشند و با برنامه ریزی برای سفر خود حتما با استراحت کافی به ازای هر دو ساعت رانندگی ۱۵دقیقه استراحت کنند تا ان‌شاءالله شاهد هیچ گونه حادثه تلخی برای رانندگان نباشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: