اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۳۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - 11 September 2022
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی از آمادگی پلیس برای خدمات رسانی گسترده به زائران اربعین در موج بازگشت آن ها از عتبات عالیات و کربلای معلی خبر داد و در عین حال از زوار خواست تا زمان بازگشت خود را به گونه ای مدیریت کنند تا در ازدحام جمعیت قرار نگیرند.
آمادگی پلیس برای خدمات رسانی به زائران اربعین در موج بازگشتبه گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری" در قرارگاه اربعین انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: پلیس و دیگر دستگاه های خدمات رسان خود را آماده بازگشت زائران می کنند و پیش بینی می شود این بازگشت طی روزهای پایانی هفته جاری به اوج خود برسد.

وی ادامه داد: هر اقدامی که لازم است باید انجام شود تا زوار به سلامت و بدون مشکل به شهر و زادگاه خود بازگشته و خاطره ای زیبا از این سفر معنوی برایشان رقم بخورد.

سردار اشتری تصریح کرد: در عین حال که پلیس و دیگر دستگاه های خدمات رسان خود را برای خدمات رسانی به زوار در موج بازگشت آماده می کنند، خود زائران هم باید زمان بازگشتشان را به گونه ای مدیریت کنند تا به ازدحام جمعیت برخورد نکنند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور بر لزوم آسیب شناسی پیاده روی اربعین امسال برای رفع نواقص نیز تاکید کرد و گفت: شناسایی این آسیب ها باعث می شود برای سال آتی و سال های آینده خدمات به مراتب بهتری ارائه شود.

وی گفت: هرچند امروز پلیس با تجهیز تمام امکانات سعی کرده تا خدماتی در خور شان زائران اربعین به آن ها ارائه کند و سال به سال نیز علاوه بر افزایش خدمات رسانی خود، کیفیت آن را نیز ارتقاء بخشیده است.

سردار اشتری ادامه داد: خدماتی که امروز پلیس خدمتگزار به زائران ارائه می دهد در مقایسه با سال های قبل به مراتب بهتر و خود زائران نیز خوشبختانه بارها رضایت خود را  ابراز داشته اند.

فرمانده فراجا در عین حال بر تقویت تجهیزات و امکانات موجود برای خدمات رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین در سال های آتی تاکید کرد و گفت: باید خداوند متعال را شاکر و سپاسگزار باشیم که توفیق خدمت در این راه مقدس را پیدا کرده ایم.

وی در پایان پلیس را خدمتگزار واقعی مردم معرفی کرد و گفت: خوشبختانه زائرانی که از مرز خسروی عازم کربلای معلی شدند از امکانات و امنیت فراهم شده رضایت داشتند که در این خصوص لازم است از سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و دیگر همکاران که توفیق خدمتگزاری به زائران را دارند صمیمانه قدردانی کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر: