اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - 22 May 2017
مردمی که با حضور آگاهانه و میلیونی خود در اقصی نقاط کشور ، همه مردم جهان حتی کشورهای مدعی دموکراسی را متعجب کردند وکشورهای اروپایی و ... که اکنون در گیر پوپولیسم شده اند .

 سخنی با خودمان ؟!عصرپرس: مردمی که دردل خاورمیانه وکشورهای عرب و افغانستان و پاکستان و در نزدیک گروههای تندرو طالبان و داعشی و اعراب تحریک شده از سوی امریکا در یک روز بیشتر از 41 میلیون رای به صندوق ها ریختند و حتی بدلیل عدم پیش بینی لازم عده ای پشت در ها ماندند؟!!

 ما آمدیم، با اختیار، نه به زور، نه از ترس، نه به خاطر پول، به خاطر نام پاک ایران خوب است جهان چشم باز کند و مارا جنگ طلب نخواند .

 ما در طول تاریخ نشان دادیم جنگ طلب نیستیم ولی اگر به گوشه ای از کشور ما تجاوز شود همه اماده حفظ میهن مان هستیم . تا پای جان بهتر است مارا تهدید نکنید خلیج فارس ما همواره خلیج فارس خواهد ماند . امتحان نکنید . اینجا کشور شیران و سرداران بزرگ تاریخ است .

 مردم عزیز و بزرگوار ایران ما ثابت کردیم فرهنگ و هنر و ادب و علم و دانش را پاس میداریم در این روز تاریخی هیچ اتفاق ناگواری رخ نداد اما اکنون با این همت بزرگ باید بفکر اصلاح امور اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی، آموزشی علمی و فرهنگی باشیم .

 دیگر اختلاس و پول شویی و قاچاق و بی توجهی به قوانین مختلف . کم کاری و ...برازنده مسئولین و ملت مانیست باید همچون روز جمعه همه دست بدست هم دهیم و از هرگونه تخلفی حتی کوچک جلوگیری کنیم . ما میتوانیم . همچنان که تونستیم

 هرکس باید از خود شروع کند بیرون گود ننشینیم و باید همگی در همه عرصه ها حاضر شویم تا با اطمینان بقیه امور هم به امید خدا درست شود.

 بیائیم و این بار هم آب را گل نکنیم

 

بابایی

 

 

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: