اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۳۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - 07 September 2022
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: در عملیات عظیم اربعین حسینی بیش از 30 هزار نیرو در مرزهای شرق، غرب و جنوب کشور در حال تامین امنیت و خدمت رسانی مطلوب به زائران اباعبدالله هستند و بیش از 800 هزار نفر هم به کشور عراق از مرزهای جمهوری اسلامی سفر داشته اند.
سردار اشتری: بیش از 30 هزار نیرو امنیت مرزها را برعهده دارندبه گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار" حسین اشتری "با عرض تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین و اربعین حسینی و قدردانی از تلاش و خدمات ماموران پلیس میرجاوه اظهار داشت:برقراری نظم و امنیت مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(علیه السلام) را نباید دست کم گرفت  چرا که اجر آن کمتر از عزاداری و سوگواری نخواهد بود.

وي به برپایی موکب شهدای فراجا در مناطق مرزی و ارائه خدمات به زائران اربعین سید و سالار شهیدان اشاره و تاکید کرد: این اقدامی شایسته و خداپسندانه است و این گونه اقدامات و فعالیت ها را نشانگر رویکرد دینی و مردمی خواند .

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ورود 8 هزار نفر از برادران پاکستانی به مرزهای جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد : بحمدالله وضعیت تردد زائران خیلی خوب است و مشکل خاصی در مرزهای شرقی و خصوصا مرزهایی که زائران عزیز حضور پیدا می کنند نبوده و همکاران انتظامی به همراه مردم شریف میرجاوه استقبال خوبی از این عزیزان داشته اند .

سردار اشتری گفت : در عملیات عظیم اربعین حسینی بیش از 30 هزار نیرو در مرزهای شرق، غرب و جنوب کشور در حال تامین امنیت و خدمت رسانی مطلوب به زائران اباعبدالله هستند و بیش از 800 هزار نفر هم به کشور عراق از مرزهای جمهوری اسلامی سفر داشته اند که در این مدت پیش بینی ما این است در روزهای باقی مانده به اربعین آمار بیشتر از این خواهد شد .

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه همکاران ما در تمامی مسیرها و پایانه های مرزی در حال خدمت رسانی هستند، تصریح کرد: زائران گرامی و خصوصا کسانی که از خودروی شخصی در طول مسیر استفاده می کنند، حتما توصیه های همکاران ما را جدی گرفته تا بدون مورد خاصی در این سفر بزرگ معنوی حضور و به سلامت بازگردند.

این مقام ارشد انتظامی کشور در پایان با اشاره به صدور 500 هزار برگ تقاضای سفر اربعین  و تحویل 450هزار گذرنامه و برگ تردد موقت از طریق اداره پست به زائران عتبات عالیات اشاره و خاطر نشان کرد : خدمتگزاري به مردم در این ماموریت معنوی يك افتخار بزرگ برای پلیس است، فرماندهی انتظامی کشور نیز همانند سال های گذشته با تمام توان در خدمت زائران عزیز و آرامش آنان هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: