اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - 03 September 2022
مدیرکل فرودگاه کرمانشاه اعلام کرد:
مدیرکل فرودگاه کرمانشاه با اشاره به آغاز پروازهای اربعین از ۱۹ شهریور از کرمانشاه از برقراری ۱۶ پرواز بین المللی از فرودگاه کرمانشاه به نجف خبر داد.
برقراری ۱۶ پرواز بین المللی از فرودگاه کرمانشاه به نجف اشرفبه گزارش عصرپرس از وزارت راه وشهرسازی، مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه کرمانشاه، با اشاره به آغاز عملیات پروازهای اربعین بیان کرد: اولین پرواز از استان کرمانشاه به فرودگاه نجف اشرف در نوزدهم شهریور انجام می شود و آخرین پرواز نیز در اول مهرماه برقرار خواهد شد.

 بیاتی در ادامه با اشاره موقعیت جغرافیایی کرمانشاه و نزدیکی به مرز عراق افرود: بیشترین مسافر داخلی در ایام اربعین از دو شهر تهران و مشهد به کرمانشاه است که از طریق مرز زمینی خسروی به کربلا عازم می شوند.

 مدیر کل فرودگاه کرمانشاه بیان کرد: با هماهنگی های انجام شده دو شرکت هواپیمایی وارش و قشم ایر پروازهای خود از دو شهر مشهد و تهران را  به فرودگاه کرمانشاه اضافه کردند.

به گفته بیاتی ۱۶ پرواز از ۱۹ شهریور ماه از کرمانشاه به فرودگاه نجف برای جابجایی مسافران برقرار خواهد شد.

 مدیر فرودگاه کرمانشاه بیان کرد: هرساله با همکاری یگان‌های نظامی و انتظامی و سایر مجموعه‌ها در فرودگاه کرمانشاه موکب اربعین بر پا می شود و از زائران پذیرایی می شود.

بیاتی با اشاره به بیماری کرونا و اجرای تمهیدات لازم در ایام اربعین بیان کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در فرودگاه و حین پرواز الزامی است.

 مدیرکل فرودگاه‌ استان با اشاره به انجام ضدعفونی کردن تمام معابر و اماکن فرودگاه بیان کرد: در پروازهای ورودی و خروجی به نجف اشرف مرکز بهداشت در فرودگاه مستقر است و پروتکل‌های ستاد کرونا نیز با جدیت اجرا خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: