اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 20 May 2017
رئیس ستاد انتخابات کشور نتایج شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.
اعلام نتایج شمارش بیش از 40 میلیون رأی
به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ علی اصغر احمدی در نشست خبری خود گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: پیروز واقعی، ملت بزرگ ایران هستند که به رغم همه برنامه‌های تبلیغاتی و تضارب آراء و افکار، در کنار هم دست به دست هم خواهند داد و برای ساخت این کشور و حفظ امنیت ملی و تمامیت ارضی در برابر تمام بدخواهان و دشمنان همچنان خواهند ایستاد.

وی در ادامه با اشاره به بخش دوم آراء قرائت شده گفت: بر اساس آمار تطبیقی تا این لحظه آراء اخذ شده ۴۰ میلیون و ۷۶ هزار و ۷۲۹ برگه رأی است که از این مجموعه، تعداد آراء صحیح ۳۸ میلیون و ۹۱۴ هزار و ۴۷۰ برگه رأی است.

رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: آقای روحانی با ۲۲ میلیون و ۷۹۶ هزار و ۴۶۸ رأی، آقای رئیسی با ۱۵ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۱۹۴ رأی، آقای میرسلیم با ۴۵۵ هزار و ۲۱۱ رأی و آقای هاشمی طبا با ۲۱۰ هزار و ۵۹۷ رأی، حائزان آراء ملت ایران هستند.

احمدی اظهار داشت: کار تعدادی از صندوق هایی که باید تطبیق داده می‌شد، به زودی به پایان می‌رسد، همانطور که قبلاً نیز اشاره کرده ام روند آراء مشخص و نتیجه نیز تقریباً مشخص است، اما به لحاظ قانونی وزیر کشور ساعت ۱۴ نتیجه نهایی را به استحضار مردم عزیز ایران خواهد رساند.

نام:
ایمیل:
* نظر: