اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 19 May 2017
آيت‌الله‌ جنتي
دبير شوراي نگهبان درباره روند برگزاري انتخابات تا اين لحظه گفت: روند انتخابات تاكنون خوب بوده و ان‌شاءالله تا آخر هم خوب خواهد بود.

روند انتخابات تاكنون خوب بوده است

به گزارش عصرپرس از روابط عمومي شوراي نگهبان، آيت‌الله احمد جنتي پس از انداختن راي خود به صندوق سيار مستقر در شوراي نگهبان در جمع گفت: الحمدلله هميشه اينگونه بوده كه مردم دعوت مقام معظم رهبري را براي مشاركت گسترده اجابت مي‌كردند.

وي تصريح كرد: مردم هميشه به دعوت امام و رهبر انقلاب توجه داشته‌اند و به همين جهت با عقيده و ايمان سر صندوق شركت مي‌كنند و مي‌دانند كه اين وظيفه شرعي و‌ ملي است.

آيت الله جنتي گفت: من هم به‌همين دليل در انتخابات شركت مي‌كنم و وظيفه خودم مي‌دانم و اميدوارم آثار و بركات زيادي داشته باشد.

وي افزود: اين آرا سرنوشت آينده كشور را تعيين مي‌كند؛ مردم بايد احساس كنند ديني به گردن دارند و بايد ادا كنند.

دبير شوراي نگهبان با بيان اينكه بايد خون شهدا را پاسداري كنيم گفت: آنها در راه اسلام و انقلاب جان دادند و ما بايد در اين راه حركت كنيم و راه آن‌ها را ادامه دهيم.

وي ادامه داد: راه آنها همين است و اميدواريم كه انقلاب هميشه زنده باشد و هميشه هم كار دست افراد انقلابي باشد.

دبير شوراي نگهبان گفت: اگر‌امور كشور به دست افراد انقلابي اداره شود آباد مي‌شود و اگر انقلابي نباشد درست كار نمي‌كنند و مردم را معطل مي‌كنند و كار‌ها را برخلاف رويه انجام مي‌دهند.

وي تاكيد كرد: هركسي كه رئيس‌جمهور شد بايد افراد انقلابي را براي همكاري انتخاب كند و با يك حركت انقلابي كار‌ها را ادامه دهند و امروز و فردا نكنند و محکم سركار بايستند و استقامت داشته و براي خدمت به مردم آماده باشند.

رئيس هيئت مركزي نظارت بر انتخابات درباره روند برگزاري انتخابات تا اين لحظه نيز گفت: روند انتخابات تاكنون خوب بوده و امیدواریم تا آخر هم خوب باشد.

وي در پايان گفت: هرچه پيش برويم سرصندوق‌هاي اخذ راي شلوغ‌تر مي‌شود و اميدوارم نتايج خوبي داشته باشد كه هم خدا و هم مردم راضي باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: