اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۳۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۵ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - 13 August 2022
رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی روز خبرنگار را به فعالان عرصه اطلاع‌رسانی به‌ویژه خبرنگاران تبریک گفت و تاکید کرد: با تداوم نبرد حق و باطل هر غفلت و کوتاهی در جهاد تبیین می‌تواند به تغییر جایگاه شهید و جلاد منجر شود.
سرلشکر باقری: غفلت در جهاد تبیین جایگاه شهید و جلاد را تغییر می‌دهدبه گزارش عصرپرس، سردار سرلشکر محمد باقری در این پیام افزود: تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی و آغاز رسالت روایتگری و جهاد تبیین حضرت زینب (س) ویژگی خاص این سال است.

باقری اظهار داشت: با تداوم نبرد حق و باطل، هر غفلت و کوتاهی در جهاد تبیین می‌تواند به تغییر جایگاه شهید و جلاد منجر شود.

وی در این پیام تاکید کرد: این مبارزه، امروز حیاتی‌تر و پیچیده‌تر از هر زمان دیگری جریان دارد که یکی از نظایر آن، تحریف واقعیت‌ها و تغییر و تخریب باورهای مردم، با توسل به دروغ‌های حرفه‌ای و اغراق یا سیاه‌نمایی با بهره‌گیری از تمام امکانات و به‌ویژه فضای مجازی است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: دشمن در این تهاجم ترکیبی همه‌جانبه علیه ملت بزرگ ایران اسلامی، همه توان و امکانات خود را بسیج کرده تا شکست در دستیابی به اهدافی را که از راه‌های تهاجم نظامی، سیاسی و اقتصادی ناکام مانده از این طریق جبران کند. از این رو در مقابله با ایجاد شبهه توسط دشمن در مسیر جهاد تبیین امری ضروری است که این نیز، خود سنگر دیگری در ایفای نقش سربازی خواهد بود. امید است نزد پروردگار مقبول افتد.
نام:
ایمیل:
* نظر: