اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۳۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - 12 August 2022
وزارت بهداشت اعلام‌ کرد؛
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۸ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۲ هزار و ۸۰۶ نفر رسید.
شناسایی ۶۴۰۴ بیمار جدید کووید۱۹ در کشوربه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از وبدا،از دیروز تا امروز ۲۱ مردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۴۰۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۲۳۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۵۷۹ نفر رسید.

بر اساس این خبر تاکنون ۷ میلیون ۱۵۰ هزار و ۸۶۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۱۴۸۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

هم‌چنین تاکنون ۵۳ میلیون و ۴۷۷ هزار و ۲۰۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. تاکنون ۶۴ میلیون و ۸۲۸ هزار و ۷۲۴ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۸۱۱ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۳۲۰ هزار و ۸۳۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۳۷۲ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳ هزار و ۷۲۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده در حال حاضر ۱۳۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: