اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۳۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - 11 August 2022
در ۲۴ ساعت گذشته، ۸۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۲ هزار و ۷۳۸ نفر رسید.
فوت ۸۴ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشتهبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از وبدا، از دیروز تا امروز ۲۰ مردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۳۹۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۳۴۱ نفر از آنها بستری شدند.

بر اساس اعلام آخرین آمار کرونا در کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۶۴ میلیون و ۸۲۷ هزار و ۷۱۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۸۰۵ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۱۲۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۳۴۶ هزار و ۶۴۴ دُز رسید. همچنین در شبانه روز گذشته ۶ هزار و ۹۵۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۲۰ مردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۳۹۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۳۴۱ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۱۷۵ نفر رسید.

در این گزارش تاکید شده است: تا کنون ۷ میلیون ۱۴۰ هزار و ۲۷۲ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند، اما ۱۴۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.

 بر اساس این گزارش، تا کنون ۵۳ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۶۲۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۳۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: