اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۳۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - 05 August 2022
روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت ۴۷ نفر دیگر بر اثر کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد که ۱۴۲۴ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
فوت ۴۷ نفر دیگر درکشور براثرکرونابه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از وبدا، از روز گذشته(پنجشنبه) تا امروز(جمعه) ۱۴مرداد ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵۴۵۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی وو ۹۹۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۴۳۱ هزار و ۴۸۵ نفر رسید همچنین مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۲ هزار و ۳۳۷ نفر رسید.

براساس این گزارش، خوشبختانه تا کنون هفت میلیون ۹۵ هزار و ۸۶۰ نفر از بیماران، بهبودیافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

تا کنون ۵۳ میلیون و ۳۴۳ هزار و ۹۳۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۴ میلیون و ۸۱۶ هزار و ۶۹۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۶۵۵ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۴۱۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۷۶۳ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته هفت هزار و ۴۹۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

اکنون ۱۲۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۶۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.  
نام:
ایمیل:
* نظر: