اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - 04 August 2022
عضو شورای شهر تهران:
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر تسریع در رفع مشکلات مسکن و معیشت آتش نشانان گفت: مدیریت شهری در دوره جدید میراث‌دار کم‌کاری و بی‌توجهی به مشکلات آتش نشانان است.
میراث‌دار بی‌توجهی به مشکلات آتش نشانان هستیمبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از شورای شهر تهران،  مهدی پیرهادی  با اشاره به مشکلات آتش نشانان و اینکه اقداماتی برای بهبود وضعیت حقوق آتش نشانان انجام شده است، اظهار کرد: این موضوع از سال های گذشته وجود داشته و در دوره مدیریت شهری جدید برای بهبود شرایط سعی شده اما هنوز مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.

وی خواستار افزایش حقوق آتش نشان شد و اظهار داشت: با توجه به شغل سخت آتش‌نشانان و جانفشانی این افراد در حوادث مختلف پایتخت و حتی حوادث سایر نقاط استان تهران و در برخی موارد جانفشانی آتش نشانان تهرانی در حوادث کشور، افزایش حقوق این قشر ضروری است و باید در این خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

پیرهادی یادآور شد: مشکلات امروز آتش نشانان به دلیل عقب افتادگی است که در سال های گذشته در این حوزه وجود داشته است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در سال های گذشته هیچ گزارش حسابرسی از سازمان آتش نشانی دریافت نشده و مشکلات این سازمان و کارکنان آن، باقی ماند و به نسبت به رفع آن بی توجهی شد.

پیرهادی با یادآوری این موضوع که باید نسبت به مسکن آتش نشانان پیگیری های لازم انجام شود، گفت: اکنون جانمایی ساخت سه هزار مسکن انجام شده و امیدواریم در یک برنامه زمانبندی شده، مشکلات این قشر زحمتکش به حداقل برسد.

وی با بیان اینکه باید در این دوره شورای شهر و مدیریت شهری، مسائل آتش‌نشانان حل شود و شهرداری تهران برنامه ریزی لازم در این خصوص را با کمک شورای شهر انجام دهد،  تاکید کرد: کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر به همراه سایر اعضای شورا، تا رفع کامل مشکلات و دغدغه آتش‌نشانان این موضوع را پیگیری خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: