اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 11 May 2017
قائم مقام وزیر کشور اعلام کرد
قائم مقام وزیر کشور گفت: صیانت از آرای مردم و اجرای عین قانون با رعایت بیطرفی از تاکید های جدی رییس جمهور است.

صیانت از آرای مردم با رعایت اصل بیطرفیسرویس سیاسی عصرپرس: محمد حسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور در حاشیه هفدمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خمین گفت: وزارت کشور مهیای برگزاری سالم ، باشکوه ، امن و قانونمند انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز 29 اردیبهشت ماه جاری است.

به گزارش ایرنا، وی افزود: تمهیدات اجرایی برای برگزاری قانونمند، سالم و با امنیت کامل انتخابات با حضور پرشور و با شکوه مردم پیش بینی و اندیشیده شده است.

قائم مقام وزیر کشور ابراز امیدواری کرد: با حضور حداکثری مردم در انتخابات شاهد نشاط سیاسی و اجتماعی و برگزاری انتخاباتی شکوهمند در سراسر کشور باشیم.

وی گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های آرای ارتباط ناگستنی مردم با نظام جمهوری اسلامی را به دنیا نشان می دهد.

مقیمی اظهار کرد: در شرایط حساس کنونی که دشمنان برای تفرقه وجدایی بین مردم و مسئولان ترفندها و دسیسه هایی را بکار می برند و هر رای که به صندوق انداخته می شود خط بطلانی بر همه دسیسه ها یی است که دشمن می کشد.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات هم از بعد داخلی و هم منطقه ای و بین المللی برای کشور با اهمیت است و می طلبد مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه نیز همانند انتخابات دوره های گذشته حماسه حضور خلق کنند.

مقیمی گفت: هر شش نفر نامزد در عرصه رقابت انتخابات ریاست جمهوری از رجال سیاسی تایید صلاحیت شده هستند و می طلبد نامزدها نیز در فرصت باقی مانده تبلیغاتی با اخلاق انتخاباتی برنامه های خود را برای مردم ارائه دهند تا مردم انتخابی آگاهانه و اصلح داشته باشند.

دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات میان دوره ای دوره دهم مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه سال جاری در کشور برگزار می شود./

نام:
ایمیل:
* نظر: