اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۲۹ تير ۱۴۰۱ - 20 July 2022
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در مجموعه ورزشی شهرک امید در شرق پایتخت خبر داد و گفت که این حادثه مصدوم نداشت.
آتش‌سوزی مجموعه ورزشی شهرک امید تهرانبه گزارش عصرپرس، سید جلال ملکی افزود: ساعت ۱:۲۴ بامداد این حادثه در انتهای بزرگراه شهید باقری به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی‌درنگ مأموران سه ایستگاه به همراه تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان با حضور در محل وقوع حادثه مشاهده کردند که یک مجموعه ورزشی شامل یک زمین اسکیت به مساحت ۲۰۰ متر به همراه چند اتاق اداری، انباری و کافی شاپ دچار آتش سوزی شده است.

ملکی اضافه کرد: کانون اصلی آتش در زمین اسکیت کاملا شعله ورد بود و شدت آن به حدی بود که آتش‌نشانان به سختی وارد این محل شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه به دلیل شدت آتش سوزی چند اصله درخت نیز دچار آتش سوزی شده بود افزود: آتش‌نشانان از چند جهت وارد عملیات مهار شدند و پس از ساعاتی تلاش موفق شدند این آتش سوزی گسترده را مهار کنند.

وی با بیان اینکه در زمان وقوع این حادثه فردی در محل حضور نداشت گفت: لازم است چنین فضاهایی حتما یک نگهبان داشته باشد تا در صورت وقوع حادثه در مرحله اول بتوان از گسترش آن پیشگیری کرد و در مرحله بعدی مراتب را سریع و قبل از گسترش آتش به سامانه ۱۲۵ اطلاع داد همچنین لازم است بهره‌برداران چنین اماکنی نسبت به ایمنی آن توجه کافی داشته باشندزیرا اگر خدای ناکرده این حادثه در طول روز و زمان فعالیت این مجموعه رخ داده بود، مشخص نبود که چه خسارات جانی در پی داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان اعلام کرد./ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: