اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۰۷ تير ۱۴۰۱ - 28 June 2022
شرکت توانیر در اطلاعیه ای اعلام کرد:
با توجه به برگزاري كنكورسراسري در پايان هفته جاري، روابط عمومي توانير در اطلاعیه ای از آماده باش كامل و خدمت رساني بي وقفه پرسنل صنعت برق براي تامين برق مراكز برگزاري كنكورسراسري و آزمون هاي پايان ترم دانشگاه ها خبرداد.
آمادگي صنعت برق براي تامين برق مراكز برگزاري كنكورسراسريبه گزارش عصرپرس از روابط عمومی شرکت توانیر، در اين اطلاعيه كه توسط روابط عمومي توانير منتشر شده آمده است: در حال حاضر نيروگاه ها و شبكه هاي انتقال و توزيع براي تأمين برق پايدار در تلاش بي وقفه هستند.

علاوه بر اين در زمان برگزاري كنكورسراسري به دليل حساسيت موضوع ، بيش از 3000 اكيپ عملياتي، امدادي و برق رساني در نقاط مختلف شهري و روستايي سراسر كشور مستقر هستند تا در صورت بروز حادثه ، در كمترين زمان ممكن نسبت به رفع نقص شبكه و پايداري برق مشتركان اقدام نمايند.

همچنين در اين خصوص شركت هاي توزيع نيروي برق سراسر كشور آمادگي دارند تا در صورت نياز هماهنگي بيشتر را با مراكز برگزاري آزمون به انجام رسانند.

همچنين از همه هموطنان گرامي نيز خواهشمنديم با رعايت نكات ذيل،  ضمن تامين آرامش فكري آينده سازان كشور در زمان برگزاري آزمون سراسري ورود به دانشگاه ، خادمين خود در صنعت برق را در پايداري شبكه برق ياري نمايند.

-تنطيم كولرهاي گازي روي دماي 24 درجه

-استفاده از دور كند كولرهاي آبي

 -عدم استفاده از وسايل پرمصرف برقي مانند اتو، بخارشور، لباسشويي، ظرفشويي و... در فاصله ساعت هاي 12 تا 18هر روز

-بهره گيري حداكثري از روشنايي طبيعي در روز و خاموش كردن لامپ هاي اضافي در شب
نام:
ایمیل:
* نظر: