اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۳۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۰۳ تير ۱۴۰۱ - 24 June 2022
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد که ۲ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته در کشور جان باختند.
فوت ۲نفر دیگر براثر کرونابه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت؛  تا کنون ۶۴ میلیون و ۶۲۴ هزار و ۲۲۶ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۹۶۹ هزار و ۸۱۰ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۶۹۹ هزار و ۸۱۱ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۲۹۳ هزار و ۸۴۷ دُز رسید.

بر اساس این گزارش، در شبانه روز گذشته ۴ هزار و ۵۳۱ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است؛ از دیروز تا امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۰ نفر از آنها بستری شدند.

همچنین مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۵ هزار و ۹۲۸ نفر رسید و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۳۷۹ نفر رسیده است.

خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون ۶۱ هزار و ۳۵۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان  ها ترخیص شده اند؛ همچنین ۲۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

بر اساس این گزارش، تا کنون ۵۲ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۶۵۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۰۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۴۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.  
نام:
ایمیل:
* نظر: