اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 06 May 2017
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در محل دائمی نمایشگاه‎های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

نمایشگاه بین المللی صنعت نفت ایران آغاز به‎کار کرد

سرویس اقتصادی عصرپرس: آیین گشایش رسمی بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، مهندس بیژن زنگنه وزیر نفت و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفیران کشورهای خارجی، مدیران صنعت نفت و نمایندگان شرکتهای بین المللی در سالن میلاد آغاز به‌کار کرد.

 به گزارش عصرپرس از شانا، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور بیش از چهار هزار شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود ٨٠ هزار متر مربع آغاز بهکار میکند.

بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه بسیاری از شرکتها نماینده یک هلدینگ و یا مجموعهای مشتمل بر چند شرکت هستند، در این نمایشگاه، هزار و ١٦ غرفه داخلی به نمایندگی از حدود ٢ هزار و ٥٠٠ شرکت و ٨١١ غرفه خارجی به نمایندگی از حدود هزار و ٥٠٠ شرکت از ٣٧ کشور دنیا شرکت کرده‌اند.

 کشورهای چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، روسیه، ژاپن، هلند، اتریش، کره جنوبی و استرالیا به صورت پاویون در نمایشگاه شرکت میکنند و شرکتهای معتبر فعال در صنعت نفت در قالب غرفهیا با اعزام تیم کارشناسی خود، در این نمایشگاه حاضر میشوند.

 در بخش خارجی، شرکتهای آلمانی با در اختیار گرفتن سه هزار متر مربع، بیشترین فضا و چینیها بیشترین تعداد شرکتهای حاضر را به خود اختصاص دادهاند.

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از لحاظ وسعت و تعداد شرکتکنندگان، نخستین نمایشگاه در سطح خاورمیانه و پنجمین نمایشگاه در سطح دنیا به شمار میآید؛ از لحاظ تعداد شرکتهای خارجی حاضر در نمایشگاه بیست و دوم پس از چین، ایتالیا، هلند، فرانسه و انگلیس در رتبههای بعدی قرار دارند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی  ١٦ الی 19 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزارمی باشد؛ ساعت بازدید هر روزه از ١٠ صبح تا ١٨ بعدازظهر خواهد بود./

نمایشگاه بین المللی صنعت نفت ایران آغاز به‎کار کرد

نام:
ایمیل:
* نظر: