اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۱ تير ۱۴۰۱ - 22 June 2022
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ،گفت: به نظر بنده باید حداقل ۶ ماه به وزیر صمت فرصت داد تا علاوه بر تکمیل تحقیق و تفحص خودروسازی ، با کمک قوه قضاییه علت های اصلی در این صنعت را در اختیار مردم قرار داد که مشکل کار از کجاست.
به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در راستای طرح استیضاح  وزیر صمت، با بیان اینکه مسئله ای باید به آن پرداخت این است که وزارت صنعت، معدن و تجارت در واقع سه وزارتخانه با یک وزیر در حال اداره است، گفت: مسئله دوم ساختاری است که  نیروهای دولت های قبلی در این وزارتخانه تزریق شده اند و باید انقلابی در جابجای ها صورت گیرد است.

مهم ترین معظل در وزارت صمت بحث خودرو سازی

وی در ادامه سومین مسیله و مهم ترین معظل در این وزارتخانه را بحث خودرو سازی دانست و گفت: این موضوع تنها به وزیر صمت ارتباط ندارد بلکه مشکل ما در خودروسازی مافی های پشت پرده این صنعت است.

استیضاح وزیر صمت با این فرصت کم صلاح نیست

فلاحی در ادامه با تاکید براینکه این کاری نیست که  در یک فرصت کوتاه از عهده وزیر برآید، اظهار داشت: وزیر صمت با تمام تلاش خود با برنامه‌ها ‌و چینش نیروهای که به تدریج در استان ها  و وزارتخانه در حال تکمیل است عملکرد خوبی داشته و استیضاح را در این فرصت کم صلاح نمی دانم .

وی افزود: در حال حاضر ممکن است دست های پشت پرده باشد که دولت را از حد نصاب انداخته تا با استیضاح یک وزیر دولت از کار کشور فاصله گیرد، بنابراین باید به دولت زمان داد تا با عبور از مسایلی مانند حذف ارز ترجیحی رو به جلو حرکت کند.

وزیر صمت برای اجرای برنامه های خود حداقل  به ۶ ماه فرصت  نیاز دارد

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ،گفت: به نظر بنده باید حداقل۶ ماه  به وزیر صمت فرصت داد تا تحقیق و تفحص خودروسازی تکمیل و با کمک قوه قضاییه علت های اصلی در این صنعت را در اختیار مردم قرار داد که مشکل کار از کجاست.







خبرنگار: پروین مرادی
نام:
ایمیل:
* نظر: