اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - 17 June 2022
مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، یک بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۳۶۱ نفر رسید.
شناسایی ۱۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشوربه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از وبدا، از دیروز تا امروز ۲۷ خردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۵۲۳ نفر رسید.

براساس این گزارش تا کنون ۷ میلیون و ۶۰ هزار و ۹۷ نفر از بیماران بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.  همچنین ۳۱۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۲ میلیون و ۴۹۱ هزار و ۷۲۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا کنون ۶۴ میلیون و ۵۹۹ هزار و ۴۰۹ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۹۳۷ هزار و ۴۳۳ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۶۵۸ هزار و ۴۹ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۸۹۱ دُز رسید.

همچنین در شبانه روز گذشته ۳ هزار و ۳۴۴ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز و نارنجی قرار ندارد، ۱۱۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۳۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.  
نام:
ایمیل:
* نظر: