اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - 10 October 2015
در پي شناسایی پيكر شهيد سيدحميد رضا حسینی خبرنگار اعزامی سازمان صدا و سيما به مكه مكرمه، مسعود سلطانی‌فر‏، معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان گردشگری صنايع دستی و ميراث فرهنگی در منزل شهيد سيدحميدرضا حسینی حضور يافت.

به گزارش عصرپرس: در پی شناسایی پيكر شهيد سيدحميد رضا حسينی خبرنگار اعزامي سازمان صدا و سيما به مكه مكرمه و تاييد شهادت وی در فاجعه منا،‏‏ عصر روز گذشته مسعود سلطانی‌فر‏، معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان گردشگريی صنايع دستی و ميراث فرهنگی در منزل شهيد سيدحميدرضا حسينی حضور يافت و با خانواده وی ديدار و گفتگو كرد.

معاون رييس جمهور در منزل شهيد سيد حميدرضا حسيني حضور يافت

در اين ديدار كه جمعی از بستگان، ‏‌دوستان و همكاران سيدحميدرضا حسينی از شبكه خبر حضور داشتند سلطانی‌فر ضمن تسليت به خانواده اين خبرنگار شهيد، از شخصيت پرتلاش وی تجليل كرد و گفت: آقای حسينی فردی فعال،‏ محجوب و آرام بود كه در فعاليت­‌های خود اين روحيه را در محيط كار منتشر می‌كرد و بر ديگران تاثير می‌گذاشت.

وی افزود: شهيد سيدحميدرضا حسينی همواره مسئولان را به اطلاع‌رسانی و همكاری رسانه­‌ای شفاف ترغيب می‌كرد.

معاون رييس جمهور در منزل شهيد سيد حميدرضا حسيني حضور يافت

در اين ديدار تعدادی از خبرنگاران نيز از اخلاق و روحيه مثبت سيدحميدرضا حسينی و شادمانی وی از اعزام به اين ماموريت معنوی و روحانی سخن گفتند.

همكاران حسينی افزودند: اين شهيد مظلوم با دقت و جديت با همه دوستان و همكاران خداحافظی كرد و به صورت كتبی و شفاهی از همه طلب حلاليت كرد.

در پايان اين ملاقات نماهنگ توليدی شبكه اينترنتی لبيك و گزارش توليدی شبكه خبر با آخرين پلاتوی سيدحميدرضا حسينی از سرزمين منا پخش شد و حاضران را به شدت تحت تاثير قرار داد.

معاون رييس جمهور در منزل شهيد سيد حميدرضا حسيني حضور يافت

مه‌سيما حسينی‎‏، تنها دختر شهيد سيدحميدرضا حسينی، چند روز پيش برای پيگيری وضعيت پدرش نامه‌اي به يونسكو نوشت كه بسيار مورد توجه قرار گرفت و وجدان­‌های خاموش بسياری را بيدار كرد.

در فاجعه منا بيش از ٤ هزار نفر جان باختند كه حدود ٥٠٠ نفر از آنها از ايران بودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: