اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۳ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - 15 June 2022
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا عنوان کرد:
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: در تابستان امسال شرایط کمی و کیفی آب شهر اهواز، شهرهای پایین دست استان و روستاهای حاشیه کرخه با بهره‌برداری از طرح میان مدت غدیر بهبود پیدا می‌کند.
بهبود کمی و کیفی آب اهواز و مناطق حاشیه کرخه در تابستان امسالبه گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمد جوانبخت" در حاشیه بازدید از طرح آبرسانی غدیر در شهرستان کرخه خوزستان اظهار کرد: طرح میان مدت آبرسانی غدیر در راستای سیاست‌های دولت جدید و جهت تامین کمی و کیفی آب شرب مردم خوزستان، از ماه‌های گذشته آغاز شده است.

وی با بیان اینکه سال‌ها است بحث طرح آبرسانی غدیر در خوزستان مطرح است، افزود: متاسفانه مشکلاتی در بحث آب شرب خوزستان وجود داشت که با رویکرد جدید در دولت سیزدهم تحت عنوان پروژه‌های طرح میان مدت آبرسانی غدیر، این مشکلات در حال مرتفع شدن است.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: طرح میان مدت آبرسانی غدیر که از ماه‌های گذشته آغاز شده، پیشرفت بسیار خوبی دارد به نحوی که در ایستگاه پمپاژ w۲ از کانال دز و خطوط انتقال آب از بخش آبگیر w۲ به اهواز و نیز در ایستگاه ام الدبس اقدامات خوبی شده و کار در مراحل نهایی است.
به گفته جوانبخت با بهره‌برداری از خط غدیر شاهد شرایط خوب کمی و کیفی در آب شهرهای مورد نظر خواهیم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: