اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - 14 June 2022
سرپرست فرمانداری فیروزآباد:
سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزآباد در رابطه با شایعاتی که در رابطه با آمار فوتی از حادثه کارخانه کربنات سدیم این شهرستان در فضای مجازی منتشر شده، گفت: این ادعاها صحت ندارد و حادثه کارخانه کربنات سدیم، هیچ فوتی نداشته است‌.
حادثه کارخانه کربنات سدیم، فوتی نداشتبه گزارش عصرپرس، حبیب‌الله جمشیدی روز سه‌شنبه با بیان جزییاتی از این حادثه افزود: مدیریت بحران شهرستان فیروز آباد به دنبال وقوع حادثه در کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد فارس وارد عمل شد و با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با مدیریت بحران استانداری فارس تمامی امکانات و تجهیزات به کار گرفته شد ، پایش صورت گرفت و ابعاد حادثه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزآباد ادامه داد: به دنبال وقوع این حادثه مصدومین که از کارگران کارخانه بودند به بیمارستان حضرت قائم (عج) منتقل شدند و در حال حاضر شرایط عمومی آنها رو به بهبود است.

وی با بیان اینکه ادعای مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی در خصوص آمار فوتی های این حادثه صحت ندارد، به مردم توصیه کرد: این حادثه فوتی نداشت و مردم باید اخبار را از طریق منابع معتبر دنبال کنند.

همچنین مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از مهار کامل آتش سوزی حادثه کارخانه فیروزآباد خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه فوتی به همراه نداشت.

خلیل عبدالهی از مهار کامل آتش‌سوزی در کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد خبر داد و گفت: با حضور سریع و به موقع امدادگران نشت گاز ۳۰ دقیقه پس از حادثه متوقف شد و خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: این کارخانه ۱۵۰۰ نیرو داشته است که بلافاصله نیرو‌ها سریعا از محل حادثه خارج شدند و حادثه سریعا توسط امدادگران کنترل شد. ۴ مخزن آمونیاک در محل وجود دارد که یک مخزن بطور کامل از بین رفته است.

عصر روز دوشنبه ۲۳ خردادماه حدود ساعت ۱۷:۰۰ حادثه‌ای به دلیل نشتی گاز یکی از مخازن در کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد فارس واقع در ۳۵ کیلومتری جاده فیروزآباد به عسلویه اتفاق افتاد.
نام:
ایمیل:
* نظر: