اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - 27 May 2022
سفیر ایتالیا خبر داد:
سفیر ایتالیا گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، به‌زودی امکان سرمایه گذاری و تولید مشترک بین شرکت های ایتالیایی و ایرانی در حوزه تجهیزات پزشکی و سلامت در ایران فراهم می‌شود.
سرمایه‌گذاری ایتالیا در صنعت تجهیزات پزشکی و سلامت ایرانبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، جوزپه پرونه در حاشیه بازدید از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاه «ایران هلث»، با اعلام اهمیت حضور شرکت های ایتالیایی در این نمایشگاه، افزود: برای ما بسیار مهم بود تا در این نمایشگاه که هم‌سطح دیگر نمایشگاه های حوزه سلامت در جهان است مشارکت داشته باشیم و از نتیجه آن نیز بسیار خوشحال و خرسند هستیم.  

وی، به حضور گسترده شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: در ایتالیا فرصت های خوبی برای همکاری و استفاده از دانش کسب و کارهای ایرانی به‌ویژه شرکت های دانش بنیان در حوزه تجهیزات پزشکی و سلامت وجود دارد و از حضور این شرکت ها برای فعالیت در کشور ایتالیا استقبال خواهیم کرد.  

پرونه با اشاره به روابط خوب میان دو کشور و علاقه شرکت های ایتالیایی برای حضور در بازار ایران و به خصوص بازار تجهیزات پزشکی، تصریح‌کرد: حضور در این رویداد می‌تواند کمک به گسترش روابط بیشتر نه فقط در زمینه تجارت، بلکه در زمینه علمی و سرمایه گذاری بین دو کشور باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: