اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۹۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۶ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - 23 May 2022
رئیس مجلس شورای اسلامی با تسلیت وقوع حادثه غمبار فروریختن ساختمان متروپل در شهر آبادان، از کمیسیون عمران خواست هر چه سریع تر ابعاد حادثه را پیگیری و به مجلس ارائه کند.
ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران مجلس برای پیگیری فوری ابعاد حادثه متروپلبه گزارش عصرپرس، محمدباقر قالیباف دوشنبه شب در پیامی ضمن تسلیت وقوع حادثه غمبار فرو ریختن ساختمان متروپل در شهر آبادان و فوت و مصدومیت تعدادی از هموطنان عزیز، از کمیسیون عمران خواست هر چه سریعتر ابعاد حادثه را پیگیری و به مجلس ارائه کند.

وی افزود: وقوع حادثه غمبار فروریختن ساختمان اداری - تجاری متروپل در شهر آبادان که باعث بروز خسارات، جان باختن و مصدومیت جمعی از مردم عزیز شد، موجب تاسف و تاثر شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ضرورت دارد ستاد بحران استان و نیروهای امدادرسان در اسرع وقت به‌طور جدی به وضعیت مصدومان و جان‌باختگان و بررسی خسارت‌های واردشده‌ اقدام کنند و کلیه دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدمات شهری، تا برقراری شرایط عادی و آواربرداری از محل حادثه  وظایف خود را بی‌وقفه به انجام برسانند. همچنین بخش‌های انتظامی و امنیتی ضمن بررسی ابعاد وقوع فاجعه و شناسایی متخلفین، اقدام عاجل جهت معرفی آنان به دستگاه قضایی و برخورد قاطع با مسببان را به عمل آورند.

قالیباف خاطرنشان کرد: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز با کمک مجمع نمایندگان استان خوزستان و نمایندگان محترم آبادان، به فوریت ابعاد مختلف سانحه را جهت ارائه گزارش به نمایندگان ملت مورد بررسی قرار دهد. 

وی افزود: اینجانب ضمن عرض تسلیت به مردم شریف آبادان و خانواده‌های درگذشتگان و آرزوی‌ سلامتی‌ مصدومان، امیدوارم شاهد اینگونه حوادث تلخ و دردناک نباشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: