اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - 23 May 2022
واکنش آیت‌الله آملی لاریجانی به ترور شهید حسن صیاد خدایی:
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ترورهای کور و به شهادت‌رساندن فرزندان رشید این مرز و بوم هیچ خللی در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام و انقلاب بوجود نخواهد آورد، بر لزوم تسریع در شناسایی، دستگیری و محاکمه عوامل ترور شهید صیاد خدایی و همچنین تلاش هر چه بیشتر دستگاه‌های امنیتی برای برقراری امنیت در کشور و جلوگیری از طمع‌ورزی دشمنان تاکید کرد.
دستگاه‌های امنیتی مانند همیشه از طمع‌ورزی دشمنان جلوگیری کنندبه گزارش عصرپرس از مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله آملی لاریجانی در ابتدای درس خارج فقه خود با اشاره به شهادت سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی که روز گذشته هدف حمله‌ای تروریستی در پایتخت قرار گرفت، این حادثه را به محضر حضرت صاحب الامر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خانواده آن شهید عزیز و ملت شریف ایران تسلیت گفت و عزت، رفعت و تعالی را برای روح این شهید بزرگوار و ملت بزرگ ایران و صبر و بردباری را برای خانواده این شهید از درگاه خداوند متعال مسآلت کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با بیان اینکه اربابان جنایتکار این تروریست‌ها یقین داشته باشند که ملت بزرگ ما با این حرکات مذبوحانه و کور از اهداف بلند اسلام و انقلاب عقب نخواهند نشست، تصریح کرد: در طول چهار دهه گذشته آشکار شده که با وجود همه فشارها بر ملت بزرگ ایران و ترورهای کوری که خصوصا از ناحیه منافقین کوردل در همه این سال‌ها رخ داده و امروز هم از ناحیه اربابان پشت‌پرده هدایت می‌شود، این ملت بزرگ با چنین حرکات سخیفی هرگز از مسیر اصلی خود منحرف نشده‌اند و هیچ توقفی در سیر به سوی اهداف بلند و ترسیم‌شده خود از ناحیه اسلام و انقلاب و حضرت امام (قدس‌الله نفسه الزکیه) نداشته و نخواهند داشت.

آیت‌الله آملی لاریجانی افزود: کشورهایی که گمان می‌کنند می‌توانند با این قبیل حرکات ایذایی، سدی مقابل حرکت نظام و مردم خصوصا سپاه پاسداران سرافراز ایجاد کنند، سخت در اشتباهند. گرچه این حوادث، قطعا موجب ناراحتی و تاسف همه دوستداران انقلاب می‌شود اما خللی در حرکت متعالی ملت ایران ایجاد نخواهد کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با تاکید بر لزوم تشدید عزم دستگاه‌های امنیتی در کشور خاطرنشان کرد: از مسئولان امنیتی توقع و انتظار می‌رود همانگونه که تاکنون برای حفظ امنیت در کشور تلاش کرده‌اند، بر این تلاش‌ها بیفزایند و راه را بر این حرکات شیطنت‌آمیز ببندند تا دشمنان در مخیله خود هم نتوانند نسبت به امنیت این آب و خاک و از بین‌بردن افراد موثر در حرکات انقلابی ملت، طمعی بورزند.

آیت‌الله آملی لاریجانی ابراز امیدواری کرد که با تشدید تدابیر امنیتی و شناسایی و دستگیری عوامل این ترور ناجوانمردانه، چنین حوادث تلخی تکرار نشود و همه عناصر امنیتی و انتظامی کشور، دست در دست هم سدی قوی مقابل این قبیل تحرکات ایجاد کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان، این حادثه را به مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز تسلیت گفت و یادآور شد: سپاه عزیز در همه صحنه‌ها برای دفاع از اسلام و انقلاب پیش‌قدم بوده و شهادت را پله‌ای بلند برای ارتقای معنوی، امنیتی و اقتدار خود می‌داند. امیدواریم خداوند به همه همکاران و همسنگران این شهید و همچنین خانواده ایشان صبر عطا کند و بر عزت و افتخار ملت بزرگ ایران که چنین فرزندانی را در دامان خود پرورش داده است، بیفزاید.
نام:
ایمیل:
* نظر: