اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۳ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - 23 May 2022
دستیار ویژه و قائم مقام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:
دستیار ویژه و قائم مقام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،یکی از اولویت‌های اساسی بنیاد شهید را حفظ کرامت و جایگاه جامعه ایثارگران و خانواده شهدا دانست و گفت: البته در این زمینه هنوز به نقطه آرمانی نرسیده ایم.
اولویت‌بنیاد شهید حفظ کرامت و جایگاه جامعه ایثارگران و خانواده شهدا است به گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، کامیار ثقفی در آیین معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با تاکید براینکه بنیاد شهید یک اداره یا دستگاه نیست بلکه یک نهاد انقلابی است،گفت:سمت و سوی حرکت و سیاست‌های این نهاد همواره در راستای منویات مقام معظم رهبری بوده و هست.
.
وی افزود اگرچه جابجایی دولت‌ها باعث شده حرکت بنیاد شهید در این سال‌ها نوساناتی به همراه داشته باشد، اما حرکت این نهاد همیشه رو به جلو بوده است.

عدالت خواهی و عدالت محوری اولویت ما در بنیاد شهید است

دستیار ویژه و قائم مقام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه ماموریت ما در  جامعه عدالت خواهی و عدالت محوری در بنیاد شهید  است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در منویات خود همواره بر لزوم شکل گیری تمدن نوین اسلامی تاکید داشته اندکه خانواده شهدا و ایثارگران از ستون‌های این تمدن نوین اسلامی و در خط مقدم آن قرار دارند و اگر امروز با وجود فشار تحریم، جنگ، ترور و جاسوسی از سوی دشمن ریشه‌های انقلاب هر روز محکم تر از دیروز می‌شود، دلیل آن شهدا و ایثارگران هستند.

اولویت‌بنیاد شهید حفظ کرامت و جایگاه جامعه ایثارگران و خانواده شهدااست

ثقفی،یکی از اولویت‌های اساسی بنیاد شهید را حفظ کرامت و جایگاه جامعه ایثارگران و خانواده شهدا دانست و گفت: البته در این زمینه هنوز به نقطه آرمانی نرسیده ایم.

دستیار ویژه و قائم مقام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مردمی سازی کار در بنیاد شهید را یکی از دیگر اولویت‌های این نهاد برشمردو گفت: راه موفقیت همین است که کار به دست جامعه ایثارگران اداره شود که ساز و کار آن نیز مشخص شود.

آزادسازی خرمشهر نقطه عطف انقلاب سلامی است.

در ادامه محمد پور هاشمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، آزادسازی خرمشهر در دوران جنگ تحمیلی را یک حادثه و واقعه ماندگار در تاریخ تمدن ایران اسلامی دانست و گفت: هر کشور و ملتی در ماندن و از بین رفتن در تاریخ، یک نقطه عطف دارند که آزادسازی خرمشهر نقطه عطف انقلاب سلامی است.

پورهاشمی در ادامه یاد و خاطره ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۲۱ هزار جانباز، هزار و ۸۰۰ آزاده و ۱۶ شهید مدافع حرم استان کرمانشاه را گرامیداشت و خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران در بنیاد شهید و امور ایثارگران را عبادت دانست.

وی در ادامه بنیاد شهید و امور ایثارگران را یک نهاد پویا و پاسخگو دانست و گفت: باید بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از مدیران استانی به ویژه استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان حمایت بیشتری داشته باشند چرا که کار در این استان‌ها متفاوت تر از استان های دیگر است. 

حمایت از وضعیت معیشتی و مسکن خانواده های شهدا و ایثارگران

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ، گفت: ما در استانداری کرمانشاه از وضعیت معیشتی و مسکن خانواده های شهدا و ایثارگران استان حمایت خواهیم کرد.
اولویت‌بنیاد شهید حفظ کرامت و جایگاه جامعه ایثارگران و خانواده شهدا است

خدمت به جامعه شهدا و ایثارگران نعمتی بزرگ و در واقع خدمت به خود شهدا است

در ادامه این مراسم مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، خدمت به جامعه شهدا و ایثارگران را نعمتی بزرگ و در واقع خدمت به خود شهدا دانست و از خدمات صادقانه همه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان که سال‌ها خالصانه و برای رضای خداوند در خدمت خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بودند، تقدیر کرد.

حجت الاسلام عسگری همچنین از هم افزایی و همراهی همه دستگاه های اجرایی استان با بنیاد شهید قدردانی کرد و گفت: امسال توانسته ایم ۲۵ میلیارد تومان برای اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری در این نهاد، ۱۰ درصد تسهیلات اشتغالزایی استان، پنج درصد سهم نهضت ملی مسکن برای خانه دار شدن ایثارگران خانواده شهدا، جانباز مستاجر و فاقد مسکن بگیریم و همچنین چهار میلیارد تومان برای خرید و تجهیزات پزشکی و کمک بیمارستانی جذب نماییم.

به گزارش عصرپرس، در این مراسم، حجت الاسلام «هادی عسکری» مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تودیع و خسرو شهیدی به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه معرفی شد.






خبرنگار: پروین مرادی 
نام:
ایمیل:
* نظر: