اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - 23 May 2022
استقرار ۵ آمبولانس و اتوبوس آمبولانس برای انتقال مصدومان حادثه ساختمان ۱۰ طبقه در حال ریزش در آبادان این حادثه تاکنون یک فوتی و 6مصدوم به جای گذاشته است.
ریزش ساختمان 10طبقه تجاری-اداری درآبادانبه گزارش عصرپرس،سید نادر نقیبی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آبادان گفته است که ریزش ساختمان تجاری در آبادان تاکنون یک کشته و ۷ مصدوم برجای گذاشته است

این در حالیست که مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به ریزش یک ساختمان در آبادان، اظهار کرد: بر اثر ریزش یک ساختمان ۱۰ طبقه تجاری اداری در آبادان شماری مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه تیم‌هایی اورژانس از اهواز به محل حادثه اعزام شده‌اند، ادامه داد: احتمال افزایش مصدومان و فوتی‌ها وجود دارد و بر همین اساس ۵ دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در حال امدادرسانی هستند.

ظهر امروز دوشنبه در جریان وقوع ریزش ساختمان ده طبقه در آبادان تعدادی از مردم کشته و زخمی شدند.

گفته می شود به دنبال ریزش بخش‌هایی از ساختمان بزرگ «متروپل» در خیابان امیری آبادان به تعدادی خودرو هم آسیب وارد شده است. طبق گفته حاضران در محل، شدت این حادثه به قدری بود ‌که ساختمان‌های اطراف به شدت لرزیدند.

تعدادی آمبولانس و اتوبوس آمبولانس درحال امدادرسانی به حادثه دیدگان است و آتش‌ نشانان در محل حضور دارند و هنوز علت آن اعلام نشده است. 
نام:
ایمیل:
* نظر: