اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۲۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۱ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - 22 May 2022
حضور دادستان در صحنه جنایت؛
در پی ترور ناجوانمردانه و شهادت یکی از مدافعان سرافراز حرم در خیابان مجاهدین اسلام در تهران، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران به دادستان تهران دستور داد تا در شناسایی و دستگیری عوامل این اقدام جنایتکارانه تسریع شود.
دستور رئیس کل دادگستری ‌تهران برای شناسایی عوامل تروریستی خیابان مجاهدین اسلامبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از مرکز رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران، رییس کل دادگستری ‌استان تهران برای شناسایی عوامل اقدام تروریستی در خیابان مجاهدین اسلام دستور ویژه داد.

رئیس کل دادگستری استان تهران همچنین بر تسریع در صدور دستورات قضایی لازم به‌منظور شناسایی عوامل دخیل در این جنایت تاکید کرد.

دادستان تهران در پی دستور رئیس کل دادگستری استان تهران، شخصا در صحنه جرم حاضر شد و به‌صورت میدانی در جریان نحوه و چگونگی انجام این اقدام جنایتکارانه قرار گرفت.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر اقدام جنایتکارانه تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت یکی از مدافعان سرافراز حرم اعلام کرد: عصر امروز (یکشنبه) در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران ، مدافع حرم  "سرهنگ پاسدار صیاد خدایی"  هدف جنایت  تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.

این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت مدافع سرافراز حرم "سرهنگ پاسدار صیاد خدایی" به خانواده معظم وی تاکید کرده است: اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربین پیش‌بینی و در حال انجام است.

دستور رئیس کل دادگستری ‌تهران برای شناسایی عوامل تروریستی خیابان مجاهدین اسلام
نام:
ایمیل:
* نظر: