اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 30 April 2017
همکاری بانک اکو با وزارت نیرو
بانک بين المللي اکو 180 ميليون يورو تسهيلات براي اجراي 4 پروژه مهم در صنعت آب و برق کشور ارائه میکند.
180 میلیون یورو تسهیلات بانک اکو به صنعت آب و برق

سرویس اقتصادی عصرپرس: در نشستي که با حضور محسن بختيار معاون اقتصادي و امور برنامه ريزي وزير نيرو، معاون بانک بین المللی توسعه و تجارت اکو،  نماینده سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران برگزار شد، نوع و نحوه ارائه تسهيلات بانک توسعه و تجارت اکو به پروژه هاي صنعت آب و برق مورد بررسي قرار گرفت.

به گزارش عصرپرس از پاون، بر این اساس، وزارت نيرو و بانک بین المللی توسعه و تجارت اکو و نماینده سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران توافق کردند که اين بانک بينالمللي 180 ميليون يورو براي اجراي 4 پروژه مهم در صنعت آب و برق کشور تسهيلات اعطا کند.

براساس اين گزارش، تاکنون حدود 180میلیون یورو تسهیلات در جهت اجرای 4 پروژه در بخش های احداث تاسیسات فاضلاب، شبکه های آبیاری و زهکشی، انتقال نیروی برق در 4 استان توسط بانک اکو مصوب شده که تاکنون بالغ بر 160 میلیون یورو آن نيز پرداخت شده است.

گفتني است، مجريان اين پروژه ها اعلام کردند که این 4 پروژه دارای پیشرفت فیزیکی متناسب با برنامه زمان بندی می باشند که اميدواريم با تکمیل آنها، سطح بهره مندی مردم کشور عزیزمان از خدمات وزارت نیرو افزایش یابد./
180 میلیون یورو تسهیلات بانک اکو به صنعت آب و برق
نام:
ایمیل:
* نظر: