اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 08 May 2022
سردار سلیمانی در رزمایش جهادگران فاطمی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جبهه مقاومت امروز پیاده کننده الگو دفاعی مکتب شکل گرفته در دفاع مقدس است، گفت: بسیج سازندگی، بسیجیان پای کار و انقلابی را سازماندهی می کند و به میدان خدمت می آورد.
بسیج سازندگی، بسیجیان پای کار و انقلابی را به میدان خدمت می آوردبه گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی؛ رزمایش جهادگران فاطمی به مناسبت روز بسیج سازندگی در محل حرم مطهر امام خمینی (ره) با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: سالروز تشکیل بسیج سازندگی یادآور یک تصمیم شجاعانه و راهبردی توسط رهبر معظم انقلاب در ۱۷ اردیبهشت سال ۷۹ است.

وی با اشاره به زمینه و بستر تشکیل بسیج سازندگی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران به دنبال سازندگی میهن اسلامی و برطرف سازی محرومیت های به جا مانده از دوران طاغوت بود، اما جنگ به ملت ایران تحمیل شد و ملت ایران با تمسک به اندیشه عاشورایی و علوی خود به مقابله با این تجاوز برخاست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه به ترکیب شهدای عزیز که یک نگاه بیاندازیم، در میابیم که بخش معظم شهدا را اقشار مختلف مردم تشکیل می دهند.

سردار سلیمانی ادامه داد: در مقابل تجاوز همه جانبه دشمن امام راحل مردم را به میدان آوردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: جبهه رزمندگان اسلام از زمانی که توانست جبهه ها را تثبیت کند و وارد حمله به دشمن شود، در چهار عملیات تمام سرزمین هایی که توسط دشمن متجاوز اشغال شده بودند، توسط رزمندگان اسلام آزاد شد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه دشمن شش سال تمام در خاک خودش تعقیب شد، ادامه داد: مکتب دفاعی انقلاب اسلامی شکل گرفت و جبهه مقاومت امروز پیاده کننده الگو دفاعی مکتب شکل گرفته در دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که خرمشهر ها در پیش است ما در خرمشهر نظامی پیروز شدیم. از آن روز تاکنون کشور ما از امنیتی برخوردار است که با فداکاری و بر محور خون شهدای مان به دست آمده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: خرمشهر سازندگی ایران اسلامی ۱۷ اردیبهشت سال ۷۹ با صدور فرمان تشکیل بسیج سازندگی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی فتح شد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمان خرمشهر سازندگی را صادر کرد، اظهار داشت: امروزه بسیج سازندگی به شجره تنومند طیبه ای تبدیل شده که با بهره گیری از ده ها هزار گروه جهادی در عرصه های مختلف خدمت رسانی می کند.

سردار سلیمانی با اشاره به مجاهدت های بسیج سازندگی در دو سال گذشته در مقابل با ویروس کرونا، گفت: چه جهاد تحسین برانگیزی را به منصه ظهور رساندید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد: یک کارنامه بسیار درخشانی از بسیج سازندگی در دسترس ملت ایران است و امروز با شرایطی که پس از انتخابات اخیر بوجود آمد بایستی آمده شویم که خدمات بزرگتر و ماندگارتری را به ملت ایران در همه موضوعات و در همه صفحات این سرزمین ارائه دهیم.

وی با اشاره به وجوب تلاش بسیج در زمینه امنیت غذایی و خلق ظرفیت های جدید تولید با تمرکز بر اشتغال اشاره کرد و گفت: در پی فتح خرمشهر های سازندگی اشتغال زایی اقتصادی و محرومیت زدایی هستیم.

سردار سلیمانی به برنامه آبرسانی بسیج به ۷۲۰۰ روستا با هماهنگی دولت و وزارت نیرو اشاره کرد و افزود: این بسیج سازندگی است که مثل دوران دفاع مقدس با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب بسیجیان پای کار و انقلابی را سازماندهی می کند و به میدان خدمت می آورد.

رئیس سازمان بسیج در پایان افزود: از خداوند متعال مسئلت داریم توفیق خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران را به همه ی ما عطا بفرماید.
نام:
ایمیل:
* نظر: