اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - 13 April 2022
وحید نظریان قاری ممتاز و برجسته کرمانشاهی روز چهارشنبه در مراسم "محفل انس با قرآن " ویژه ماه مبارک رمضان با حضور استاندار، مسئولان و قاریان ممتاز قرآن استان در مسجد غدیر استانداری مورد تجلیل قرار گرفت.
تجلیل استانداری کرمانشاه از وحید نظریان قاری ممتاز کرمانشاهیبه گزارش عصرپرس: محفل معنوی ضیافت نور وانس با قرآن کریم و مراسم تجلیل از استاد" وحید نظریان" قاری ممتاز و بین المللی با حضور بهمن امیری مقدم ،استاندار کرمانشاه وجمعی از قاریان برجسته و پیشکسوت استان ،امروز( چهارشنبه 24 فروردین) در یازدهمین روز از ماه ضیافت الهی در مسجد غدیر استانداری برگزارشد.
استاندار کرمانشاه در این مراسم، با اشاره به احادیث و آیات قرآن کریم، انس با قرآن را مایه خیر و برکت دنیا و آخرت دانست و گفت: کسانی که با قرآن انس بگیرند به فرموده پیامبر اکرم (ص) از آتش جهنم در امان خواهند بود.

"بهمن امیری مقدم"با ابراز تاسف از اینکه امروز خانواده ها کمتر به درس های قرآنی بچه ها نسبت به دروس دیگر توجه می کنند، افزود: طبق سفارش حضرت محمد (ص) به سلمان فارسی تلاوت و صوت خوش قرآن در منازل موجب نورانیت منازل، خیر و برکت، دفع بلا می شود و ما باید با زنده کردن ارزش ها و فرهنگ باشکوه محفل های انس با قرآن در گذشته شهرمان، فضای قرآنی را در خانه ها زنده کنیم.

استاندار کرمانشاه با بیان خاطراتی از محفل های باشکوه  انس با قرآن و کلاس های قرآنی بزرگان و قاریان کرمانشاهی در گذشته، گفت: باید نسل جوان را با تاثیرات و آثار معنوی و حتی جسمی قرآن در تقویت حافظه، روح روان آشنا کنیم.

امیری مقدم در پایان یاد و خاطره قاریان برجسته و ممتاز کرمانشاهی را گرامی داشت و حضور " وحید نظریان" قاری برجسته بین المللی قرآن کریم در استانداری کرمانشاه را مایه افتخار استان دانست و افزود: بارها مقام معظم رهبری از آقای نظریان به عنوان قاری با صوت خوش به نیکی یاد کرده است.

هفته گذشته حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) رهبرمعظم انقلاب در محفل انس باقرآن که در اولین روز ماه مبارک رمضان در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد؛ تلاوت های وحید نظریان را تایید و مورد تمجید وتحسین قرار دادند.

وحید نظریان قاری بین المللی وممتاز کشور اهل استان کرمانشاه است که در اولین روز ماه مبارک رمضان در محفل انس با قرآن در حضور رهبر معظم انقلاب به تلاوت قرآن پرداخت وامروز در مراسمی با حضور استاندار، معاونین، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی وکارکنان استانداری از ایشان تجلیل به عمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: