اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - 05 April 2022
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در پی انتشار اخباری از سوی زنان سینمای ایران درخصوص آزارگری و اعمال قدرت بر زنان در سینما، با صدور پیامی از بانوان هنرمند و دردمند دعوت کرد تا در نشستی مسائل و مشکلات این حوزه را مطرح و در تبیین راهکارهای عملیاتی مشارکت کنند.
دعوت معاون رییس جمهور از بانوان هنرمند کشوربه گزارش عصرپرس از معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، انسیه خزعلی در این پیامی تصریح کرده است: معاونت امور زنان و خانواده برخود لازم می داند که گوش شنوای مطالبات زنان هنرمند در عرصه سینمای ایران باشد و با دعوت از این عزیزان  و با همکاری نهادهای مسئول و متولی برای طراحی ساز و کار لازم صیانت از شان و منزلت زنان،  در این حوزه یاری رساند. 

وی اظهار داشت: جایگاه زنان در هنر سینما و حضور موثر آنان، لزوم صیانت از شان  والای این هنرمندان را طلب می‌کند. بنابراین خلاء قوانین و دستورالعمل ها و حمایت‌های لازم نباید حضور  مفید و ارزشمند زنان در عرصه هنر هفتم را مخدوش کند.  

خزعلی ادامه داد: همانطور که طی چهار دهه از انقلاب، زنان ما  دوشادوش مردان در ارتقای علم، اقتصاد، سیاست و فرهنگ  این مرزو بوم تلاش کردند و وجود ضوابط و ارزشها و قوانین، توانسته است یکی از سالمترین و امن ترین محیط های اداری را در حیطه مسائل اخلاقی برایشان خلق کند.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اضافه کرد: دولت مردمی نیز با شعار مبارزه با فساد، خود را موظف به برخورد با هرگونه فساد و تعدی اعم از اداری، مالی و اخلاقی می داند و هیچگونه اغماضی را در این مسیر برنمی تابد.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین به همین منظور از بانوان هنرمند و دردمند این حوزه دعوت می شود در نشستی که  در محل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تشکیل می شود ، شرکت و مسائل و مشکلات این حوزه را مطرح و در تبیین راهکارهای عملیاتی مشارکت کنند. 
نام:
ایمیل:
* نظر: