اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - 28 March 2022
وزیر بهداشت در آبادان:
وزیر بهداشت گفت: در موج ششم کرونا شاهد فروکش کردن این بیماری هستیم، در یک هفته اخیر آمار جان باختگان به زیر صد نفر رسیده است، اما اگر شیوه نامه‌ های بهداشتی رعایت نشود، به شرایط بحرانی باز می‌ گردیم.
اگر شیوه نامه‌ های بهداشتی رعایت نشود، به شرایط بحرانی باز می‌ گردیمبه گزارش عصرپرس از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی در سفر به آبادان و بازدید از مراکز درمانی این شهرستان، با حضور در بیمارستان علوی که از آن به عنوان بیمارستان جدید آیت الله طالقانی آبادان یاد می ‌شود، گفت: بیمارستان فوق تخصصی ۲۴۰ تخت خوابی علوی آبادان، ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به لحاظ تجهیزات و امکانات درمانی نیز پیشرفت ۸۰ درصدی را شاهد هستیم، این بیمارستان حدود یک ماه آینده به بهره برداری می‌ رسد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بهبود شرایط کرونایی، مقرر شده است که حضور تماشاگران در ورزشگاه تسهیل شود، در دیدار تیم ملی فوتبال ایران و لبنان، اجازه حضور ۵۰ درصدی تماشاگران صادر شده و اگر شیوه نامه‌ های بهداشتی به خوبی رعایت شود، این رویه ادامه پیدا خواهد کرد.

وزیر بهداشت افزود: در موج ششم کرونا شاهد فروکش کردن این بیماری هستیم، در یک هفته اخیر آمار جان باختگان به زیر صد نفر رسیده است، اما اگر شیوه نامه‌ های بهداشتی رعایت نشود، به شرایط بحرانی باز می‌ گردیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: