اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - 10 March 2022
رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو خبر داد:
رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو گفت: در جلسه شورای جهاد آبرسانی وزارت نیرو تصمیم‌گیری شد که حتی در ایام تعطیلات عید نوروز نیز کارها بصورت موقت هم متوقف نشده و سرعت اقدامات در این حوزه با اهمیت بسیار ویژه‌ای پیگیری شود. همچنین در این زمینه نظارت از سوی وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انجام شود.
تدوام عملیات‌ آبرسانی به روستاها در تعطیلات عید نوروزبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، میثم جعفرزاده با اشاره به ششمین جلسه شورای جهاد آبرسانی وزارت نیرو که عصر دیروز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها در سراسر کشور، این جلسه به صورت کاملاً فنی و عملیاتی در خصوص جزئیات پروژه‌ها برگزار شد.
وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های خیرین اضافه کرد: پروژه‌های خوبی در سراسر کشور با هدف‌گذاری‌ آبرسانی به ۳ هزار روستا و همزمان به ۷ هزار و ۱۳۸ روستا، آغاز شده و این موضوع دنبال می‌شود.

به گفته جعفرزاده، عملیات اجرایی اکثر پروژه‌های آبرسانی در روستاهای کشور طی هفته گذشته آغاز شده و این پروژه‌ها با جدیت دنبال می‌شوند.

رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو ادامه داد: تمامی معین‌های استانی از جمله قرارگاه سازندگی، قرارگاه سازندگی بسیج، نیروی دریایی، قرارگاه خاتم الانبیا و مجموعه نیروی زمینی در این جلسه حضور داشتند.

وی ادامه داد: تک تک موارد و بحث‌های فنی پروژه‌ها مطرح، اشکالات موجود رفع و تصمیم‌گیری‌های لازم در حوزه جهاد آبرسانی نیز در حضور وزیر نیرو اتخاذ شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: