اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - 06 March 2022
فرمانده انتظامی استان از دستگیری عاملان شهادت سرگرد "پوریا نظری" مامور انتظامی شهرستان کرمانشاه در استان های کرمانشاه و البرز خبر داد.
عاملان شهادت به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: به دنبال شهادت سرگرد نظری در دقایق ابتدایی بامداد روز جمعه (13 اسفند)، در حوالی چهار راه آتش نشانی شهر کرمانشاه در درگیری مسلحانه با سارقان مسلح، شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با لطف و عنایت پروردگار و پیگیری و اقدامات انجام شده، کارآگاهان پلیس های آگاهی و امنیت عمومی استان موفق به شناسایی مخفیگاه عاملان شهادت سرگرد نظری در استان های کرمانشاه و البرز شده و این اماکن را به محاصره خود درآوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران پس از اطمینان از حضور اشرار در مخفیگاه های خود، طی عملیات های جداگانه یکی از آن ها را بامداد روز شنبه و در کمتر از 24 ساعت در شهر کرمانشاه و دیگری را هم بامداد امروز (یکشنبه) در شهر فردیس کرج دستگیر کردند.

سردار جاویدان با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به قتل شهید پوریا نظری، افزود: در دستگیری این افراد پلیس آگاهی و امنیت عمومی انتظامی کشور و همچنین استان های تهران و البرز نیز با پلیس کرمانشاه همکاری داشته اند.

وی از تلاش برای دستگیری دیگر عاملان احتمالی که در حادثه شهادت "پوریا نظری" نقش داشته اند و بازجویی از متهمان دستگیر شده خبر داد و گفت: اخبار تکمیلی متعاقبا به اطلاع عموم مردم شهیدپرور کرمانشاه خواهد رسید
نام:
ایمیل:
* نظر: