اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۲۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - 17 February 2022
وزیر بهداشت:
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایجاد و توسعه مراکز غربالگری و تشخیص زود هنگام سرطان در کشور بمنظور پیشگیری از این بیماری ضروری است و باید مراکز بیشتری راه‌اندازی شود.
توسعه مراکز غربالگری سرطان در کشور ضروری استبه گزارش عصرپرس، بهرام عین‌اللهی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح مرکز غربالگری سرطان در نجف‌آباد در غرب اصفهان با تاکید بر لزوم راه‌اندازی مراکز غربالگری سرطان در سطح کشور، برای تامین تجهیزات موردنیاز غربالگری ازجمله ماموگرافی در مرکز نجف‌آباد قول مساعد داد.

مرکز غربالگری سرطان، آزمایشگاه تخصصی نان‌وآب و مرکز مشاوره ازدواج نجف‌آباد روز پنجشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این شهرستان در غرب اصفهان افتتاح شد.

مرکز غربالگری سرطان نجف‌آباد در یک هزار مترمربع زمین با زیربنای ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع و اعتبار ۶۰ میلیارد ریال توسط خیران عباس علی ملک‌زاده و ابراهیم رحیمی در سه‌طبقه بناشده است. 

در این مرکز علاوه بر امکانات و تجهیزات غربالگری سرطان، آزمایشگاه تخصصی کیفیت نان‌وآب و مرکز مشاوره ازدواج ایجادشده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی علاوه بر بازدید از مرکز غربالگری سرطان با حضور در گلزار شهدای شهرستان نجف‌آباد به مقام شامخ شهید مدافع حرم محسن حججی ادای احترام و با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهرستان نجف‌آباد با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری غرب اصفهان است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح روز پنجشنبه بمنظور افتتاح چهار طرح درمانی و بهداشتی و بازدید از چند طرح عمرانی و توسعه درمانی وارد اصفهان شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: