اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - 18 April 2017
دبیر ستاد برگزاری هفته سلامت ضمن تشریح برنامه ها و عناوین روزهای هفته سلامت،که مراسم آن از اول تا هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود،خبر داد.
برنامه‌های هفته سلامت اعلام شد

سرویس اجتماعی عصرپرس: دکتر زارع نژاد با بیان این که شعار امسال هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت ماه) « زندگی سالم با نشاط و امید » نامگذاری شده است، از برگزاری برنامه های متنوع در طول برگزاری این هفته در تهران و به طور همزمان در دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش وزارت بهداشت، وی گفت: در روز جمعه و اولین روز از هفته سلامت مراسم پیاده روی خانوادگی در تهران و بطور همزمان در بوستانهای بزرگ شهر های مختلف کشور برگزار می شود. همجنین در روز جمعه وزیر بهداشت در تهران و روسای دانشگاههای علوم پزشکی در سراسر کشور به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه در سخنرانی خواهند کرد.

مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت همچنین از برگزای همایش غذای سالم ایرانی، همایش بزرگ سفیران سلامت دانش آموزی و نیز از برگزای جشنواره عکس سلامت روان بطور همزمان در تهران و شهرستانها خبر داد و گفت: بازدید و افتتاح پروژه های بهداشتی درمانی، عیادت از بیماران بستری، دیدار با جانبازان و خانواده های شهدا، اعزام گروههای متخصص پزشکی به مناطق محروم استانها، ارایه خدمات رایگان سلامت در برخی از معابر اصلی شهرها، برپایی چادرها و ایستگاههای سلامت با هدف آموزش مردم و برپایی صبحانه سالم در مدارس و توزیع پکیج تغذیه ای سالم و بسته های آموزشی بین دانش آموزان بخشی از برنامه های متنوع هفته سلامت است که در استانها برگزار خواهد شد. 

دبیر ستاد برگزاری هفته سلامت در پایان شعار و روز شمار هفته سلامت سال 96 را به شرح زیر اعلام کرد:

جمعه 1 ارديبهشت 96: تحرک بدنی، تفریحات سالم، فعالیت گروهی 

شنبه 2 ارديبهشت 96: غذای سالم، جامعه سالم

یک شنبه 3 ارديبهشت 96: سفیران سلامت، نهادهای اجتماعی 

دوشنبه 4 ارديبهشت 96: طرح تحول سلامت، ارتقاء کیفیت زندگی

سه¬شنبه 5 ارديبهشت 96: سلامت روان، نیاز همه و همیشه

چهارشنبه 6 ارديبهشت 96: هنر و رسانه، سواد سلامت

پنج‌شنبه 7 ارديبهشت 96: نهاد خانواده و مسئولیت اجتماعی

برچسب ها
هفته سلامت
نام:
ایمیل:
* نظر: