اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - 18 April 2017
پورابراهیمی داورانی مطرح کرد
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: قانون نظام صنفی کشور نیاز به بروزرسانی دارد و باید در این زمینه کار شود.

قانون نظام صنفی کشور بایدبه روزرسانی شود

سرویس اقتصادی عصرپرس: محمدرضا پورابراهیمی داورانی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اتاق اصناف، گفت: برنامه‌ریزی‌های اقتصاد کشور باید در مسیر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشد که در این راستا کمیسیون اقتصادی با برگزاری جلسات با نهادها و دستگاه‌های ذیربط تلاش خواهد کرد تا مشکلات اقتصادی حل شود.

 به گزارش عصرپرس از خانه ملت، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر توانمندسازی اصناف در اقتصاد گفت: باید آسیب‌شناسی کارشناسی در خصوص وضعیت اصناف صورت گیرد البته این مسائل در نشست مشترک مطرح و مقرر شد پیشنهادات کارشناسی اتاق اصناف به کمیسیون اقتصادی ارائه شود.

 پورابراهیمی داورانی افزود: باید در زمینه اصلاح قانون نظام صنفی پیش‌نویس کاملی تهیه شود و مطلوب این است که به صورت طرح این موضوع در مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

 وی افزود: در سفرهای استانی کمیسیون اقتصادی مجلس باید اتاق های اصناف استان‌ها مسائل مربوط به خود را در جلسات مشترک بیان کنند.

 پورابراهیمی داورانی افزود: قانون نظام صنفی کشور نیاز به بروزرسانی دارد و باید در این زمینه کار شود.

 رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: باید موضوعات در رابطه با صندوق مکانیزه فروش و اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز در موضوع اصلاح قانون نظام صنفی لحاظ شود./

قانون نظام صنفی کشور بایدبه روزرسانی شود

نام:
ایمیل:
* نظر: