اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - 26 January 2022
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیروخبر داد:
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو گفت: پنج کارگروه شامل "حمایت از ساخت داخل"، "توسعه کالا، تجهیزات و خدمات فنی مهندسی"، "استفاده از ظرفیت‌ شرکت‌های دانش بنیان"، "توسعه و بومی کردن تکنولوژی‌های مدرن" و "تنظیم مقررات و ضوابط" برای همفکری، بررسی و رفع‌چالش‌‌های موجود با حضور وزارت نیرو، ساتکاب و سندیکای برق تشکیل می‌شود.
تشکیل 5 کارگروه حمایت از ساخت داخل و توسعه صادرات در صنعت آب و برقبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، محسن بختیار در حاشیه نشست مشترک هم‌اندیشی صنعت برق در خصوص حمایت از ساخت داخل و توسعه صادرات با بیان اینکه این جلسه با حضور نمایندگان شرکت‌ ساتکاب و سندیکای برق برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه افزایش تعاملات، همفکری برای ایجاد فرصت‌های مناسب برای توسعه صادرات کالا، تجهیزات و خدمات فنی مهندسی، توسعه و بومی کردن تکنولوژی‌های مدرن و همچنین استفاده از شرکت‌های دانش بنیان است.

وی با اشاره به نظرات کارشناسان و فعالان حاضر در جلسه اضافه کرد: مقرر شد کارگروه‌هایی در خصوص موضوعات هدف شکل بگیرد تا بتوانیم موارد مطرح شده را بررسی و به نتایجی اثرگذار در حوزه صنعت آب و برق برسیم.

به گفته معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو، این کارگروه‌های تخصصی متشکل از کارشناسان وزارت نیرو، ساتکاب و سندیکای برق خواهد بود تا موارد بررسی شده به‌طور مدوام پیگیری شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: