اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۲۸۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - 24 January 2022
با حضور سردار شتری صورت گرفت:
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آیین رونمایی از سامانه پیامکی فوریت های پلیسی ۱۱۰ از خدمات رسانی پلیس به افراد ناشنوا یا با افت شنوایی خبر داد و گفت: راه اندازی این سامانه پیامکی، گامی در راستای رسیدگی به نیازهای پلیسی این قشر است.
رونمایی از سامانه پیامکی فوریت های پلیسی ۱۱۰به گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری روز دوشنبه در آیین رونمایی سامانه پیامکی ۱۱۰ و ارتباط از طریق پیام کوتاه با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ (ویدئو کنفرانسی و با حضور فرماندهان انتظامی استان های سراسر کشور)، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا(س)، روز مادر و بزرگداشت مقام زن، اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) درود و رحمت می فرستیم و یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، هشت سال دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت را گرامی می داریم و برای فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی داریم.

وی با اشاره به تنوع، گستردگی و پیچیدگی ماموریت های پلیس تاکید کرد: امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران جزء سازمان های برتر خدمات رسان در کشور است، این توفیق را داریم که به پهنای جغرافیای کشور از نقطه صفر مرزی تا مرکز به مردم عزیز کشور خدمت کنیم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: سالانه بیش از یک صد میلیون خدمت به مردم ارائه می دهیم و یکی از مجموعه هایی که به صورت شبانه روز با مردم در تعامل و ارتباط است، مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ است.

سردار اشتری با اشاره به سطح تماس و ارتباطات مردم با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ خاطر نشان کرد: رشد و ارتقاء شیوه خدمات دهی انتظامی همواره در دستور کار پلیس بوده و امروز در مسیر ارتقاء این خدمات شاهد افتتاح رسمی سامانه پیامکی فوریت های پلیسی ۱۱۰ هستیم.

وی افزود: به استناد گزارش انجمن حمایت از افراد با افت شنوایی، قریب به دو درصد جامعه را افراد ناشنوا و یا با افت شنوایی و افراد سخت گویش تشکیل می دهند که به دلیل ناتوانی و مشکلات کلامی، قادر به برقراری تماس تلفنی با فوریت های پلیسی نبودند و در واقع راه اندازی سامانه پیامکی فوریت های پلیسی ۱۱۰ و ارتباط این افراد از طریق پیام کوتاه با پلیس گامی در راستای رسیدگی به نیازهای پلیسی این قشر است.

سردار اشتری ادامه داد: ضمن اینکه برخی شهروندان به دلایل و شرایط مختلف قادر به برقراری تماس با سامانه تلفنی فوریت های پلیسی ۱۱۰ نیستند که با راه اندازی سامانه پیامکی فوریت های پلیسی ۱۱۰، بستر لازم برای ارتباط اقشار مختلف جامعه با پلیس فراهم شده و این بسترسازی در سراسر کشور صورت گرفته؛ خوشبختانه این اقدام؛ فنی، علمی و گامی در راستای هوشمندسازی پلیس است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: امروز در مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ همکارانی برای پاسخگویی فعالیت می کنند که به زبان های مختلف جهان آشنا و مسلط هستند تا در صورت نیاز افراد به کمک پلیس بتوانیم به همه طیف ها و اتباع حاضر در ایران نیز خدمات ارائه کنیم.

وی با تاکید بر لزوم سرعت عمل در پاسخ به نیازهای پلیسی مردم خاطر نشان کرد: مطابق مطالبه و انتظار مقام معظم رهبری  مدظله العالی خدمت بی منت به مردم را در راس کار می دهیم.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کارکرد سامانه ۱۹۷ مطرح کرد: مردم می توانند از طریق سامانه ۱۹۷ نیز با پلیس در ارتباط بوده و پیشنهادات، انتقادات و ... خود را با ما در میان بگذارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: