اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۸۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - 23 January 2022
رشیدی در تذکر شفاهی:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با بیان اینکه نسبت به آبرسانی به حوزه انتخابیه اش بی اعتنایی می شود، گفت: کرمانشاه نهمین کلانشهر کشور نه تصفیه خانه آب و نه تصفیه خانه فاضلاب دارد و این موضوع موجب شرمندگی است.
کرمانشاه نهمین کلانشهر کشور تصفیه خانه آب و فاضلاب نداردبه گزارش عصرپرس، محمد رشیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه 3 بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: چرا حق مناطق جنگی را به بازنشستگان پرداخت نمی کنید.

نماینده مردم کرمانشاه خطاب به میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: زمانی که این موضوع را به شما تذکر دادیم، گفتید این اعتبار تخصیص یافته، حال این سوال مطرح است که چرا با وجود گذشت 11 ماه از ابتدای سال این پرداخت انجام نشده است.

وی همچنین خطاب به وزیر دفاع و فرمانده ستاد کل درخصوص پرداخت نشدن حق مناطق جنگی نیروهای نظامی و انتظامی تصریح کرد: ما امنیت خود را مدیون این افراد هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به وزیر نیرو گفت: چرا نسبت به آبرسانی به شهر کرمانشاه بی اعتنا هستید، کرمانشاه نهمین کلانشهر کشور نه تصفیه خانه آب و نه تصفیه خانه فاضلاب دارد و این موضوع موجب شرمندگی است، چرا که این شهر سال ها پایگاه دفاع از کیان ایران بوده است، اما در حال حاضر به شدت با کم آبی به ویژه در تابستان روبرو است.

عضو هیات رئیسه مجلس اضافه کرد: تنها 5 تا 7 درصد اعتباری که در بودجه 1400 برای موضوع مذکور پیش بینی شده بود، تخصیص پیدا کرده است. باید اقدامات لازم برای آبرسانی از سد گمیشان به کرمانشاه انجام شود.

وی همچنین در تذکر دیگری به وزیر نفت درباره پالایشگاه آناهیتا تصریح کرد: حدود 14 سال است که با اسمی به نام پالایشگاه آناهیتا مردم را سرکار گذاشته اید و دو دولت نسبت به آن بی اعتنا بودند، این در حالی است که کرمانشاه در رأس شهرهای دارای بیکار کشور است، باید این موضوع تعیین تکلیف شود. پالایشگاه آناهیتا باید تعیین تکلیف شود./خانه ملت
نام:
ایمیل:
* نظر: