اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۲ - ۲۲ دی ۱۴۰۰ - 12 January 2022
معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد:
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با بیان اینکه اهالی رسانه چه نقشی در ارتقا یا کاهش امنیت ملی و سرمایه اجتماعی دارند، از چالشی‌ترین موضوعات امروز ما است گفت:اهالی رسانه در ارتقا و کاهش امنیت ملی نقش دارند.
نقش اهالی رسانه در ارتقا و کاهش امنیت ملیخبرنگار: معصومه مرادی

به گزارش خبرنگار عصرپرس، فرشاد مهدی پور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در همایش رسانه و امنیت ملی طی سخنانی، اظهار داشت: اهالی رسانه در ارتقا و کاهش امنیت ملی نقش دارند.

مهدی پور با بیان اینکه مجموعه‌ای از گسست‌ها را در جامعه متوجه هستیم، ادامه داد: شهید سلیمانی به ابعاد ذهنی امنیت توجه داشت.

حاج قاسم نماد این بود که به بعد ذهنی اهمیت خاصی می‌داد. سردار سلیمانی ویژگی‌های خاصی مثل قدرت ملی، از دست دادن شکاف‌های قومیتی و مذهبی داشت. در این شرایط استحکام و همبستگی ما ضرورتی است.

وی همچنین گفت: ما باید بتوانیم تعارضات کلان را به تعارضات خرد تبدیل کنیم و مانند اعتراض‌هایی که وجود دارد و امروزه از ناحیه حکومت به آن پاسخ داده می‌شود یکی از مدل‌هایی است که داریم به سمت آن حرکت می‌کنیم.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با تاکید به اینکه مسأله کاغذ موضوعی مهم است که اگر از سال گذشته اقدامات صورت می‌گرفت چالش فعلی رخ نمی‌داد، اضافه کرد: ما بیش از حرف می‌خواهیم عمل کنیم و هرزمان موفق شدیم موضوع کاغذ را مدیریت کنیم گزارش واقعی اش را خواهیم داد.

مهدی پور افزود: اگر اینجا هستیم، به چند ویژگی ایرانی بودن ما برمی‌گردد از جمله کنشگری جمعی برمی‌گردد. اینکه اهالی رسانه چه نقشی در ارتقا یا کاهش امنیت ملی و سرمایه اجتماعی دارند، از چالشی‌ترین موضوعات امروز ما است و در ادامه همان‌طور که دوستان مدیرمسئول اشاره داشتند رسانه‌های چاپی هنوز دغدغه‌هایی دارند.




نام:
ایمیل:
* نظر: