اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۲ - ۲۱ دی ۱۴۰۰ - 11 January 2022
معاون اقتصادی سازمان برنامه بودجه تاکید کرد:
معاون اقتصادی سازمان برنامه بودجه در خصوص بودجه ۱۴۰۱ گفت: در بودجه سال آینده برای اقتصاد دیجیتال ، مدیریت هوشمند کشور منابع خوبی دیده شده و پرداخت بدهی های بانک ها و افزایش بودجه انها از دیگر مواردی است در بودجه ۱۴۰۱ دیده شده است .
پرداخت بدهی و افزایش منابع بانک ها در بودجه  ۱۴۰۱به گزارش خبرنگار عصرپرس ، سید حمید پور محمدی معاون اقتصادی سازمان برنامه بودجه  در حاشیه هفتمین نمایشگاه تراکتش ایران بزرگترین رویداد فناوری مالی ایران با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه کاری ارزنده در راستای فرهنگسازی و آموزش بانکداری الکترونیکی کشور است، گفت: برگزاری  نمایشگاه باعث می شود متخصصین کشور در یک مکان جمع شده و جوانان  و عامه جامعه با تحولات روز دنیادر صنعت بانکداری الکترونیکی آشنا می کنند.

پور محمدی در ادامه با تاکید براینکه نظام بانکداری الکترونیکی دنیا به کشور های دیگر وابسته است ، اظهار داشت:  تحریم ها  در کشور ما باعث شده نوآوری  ها در درون کشور شکل گرفته و نظام بانکداری پیشرفته‌ای را رقم زند چرا که در ایران براساس یک عقل نیست بلکه عموم را در نظر گرفته و متخصصان ما بدون تکیه به دیگر کشورها نه تنها کار بانکداری الکترونیک را انجام داده اند بلکه بار سنگینی از پیچیدگی نظام فکری و خصوصی را در بستر الکترونیک قرار داده اند و همه خدمات را به جامعه ارایه دهند. 

معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه  تصریح کرد: بخش خصوصی و متخصصین دانشگاه ها توسط بانک ها  نظام دهی شده تا ایران در بخش بانکداری الکترونیکی پیشتاز باشد.

پور‌محمدی در خصوص بودجه ۱۴۰۱ گفت: بخش خصوصی و اقتصاد کار خود را با قدرت انجام می‌دهد و در بودجه سال آینده برای اقتصاد دیجیتال ، مدیریت هوشمند کشور منابع خوبی دیده شده و پرداخت بدهی های بانک ها و افزایش بودجه انها از دیگر مواردی است در بودجه ۱۴۰۱ دیده شده است .

خبرنگار: پروین مرادی

نام:
ایمیل:
* نظر: