اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۲۷۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۲۱ دی ۱۴۰۰ - 11 January 2022
هفتمین نمایشگاه تراکنش صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین کشور،مدیران و نمایندگان شرکت‌ها و برندهای پرداخت آغاز به کار کرد.
حضور بیش از ۸۰ شرکت در نمایشگاه هفتمین تراکنش ایران
خبرنگار: پروین مرادی

به گزارش خبرنگارسرویس اقتصادی عصرپرس ؛ این رویداد فناورانه و نوآورانه، توسط تعدادی از فعالان و صاحبنظران حوزه مالی، بانکی، پولی، امنیت سایبر، فناوری  و… کار خود را آغاز کرد.

نمایشگاه امسال در حالی با حضور بیش از ۸۰ بانک، برند و شرکت حوزه بانکی برگزار می شود که ماراتن نفس‌گیری در بین شرکت‌های برگزار کننده در معرفی محصولات وجود دارد.

نمایشگاه هفتم تراکنش در روز اول برگزاری، با حضور بی سابقه مسئولین و  علاقمندان حوزه بانکی، شور و هیجان بسیاری مواجه است به گونه‌ای که فضای حاکم بر نمایشگاه حاکی از مخاطبان بیشمار این نمایشگاه است.

شور و هیجان نمایندگان شرکت‌های حوزه پولی و بانکی در معرفی محصولات خود شوق خاصی را به نمایشگاه دوره هفتم بخشیده است و ماراتن نفس‌گیری را در بین شرکت‌ها در جهت معرفی مجصولات خود ایجاد کرده است.

آنچه در روز اول نمایشگاه هفتم تراکنش مشهود بود این است که نمایشگاه تراکنش در حال حاضر جایگاه خوبی را در حوزه بانکی کشور پیدا کرده و محفل مناسبی در جهت توسعه کسب و کارها به خصوص استارتاپ‌ها است که این موضوع را باید به فال نیک گرفت.پ

گفتنی است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود. در این نمایشگاه بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B2B و B2Gو … است ومدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی در آن می توانند تبادل اندیشه و همفکری کنند.

شایان ذکر است، ۲۲ مهرماه امسال با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از مدیران ارشد نظام بانکی کشور و با سخنرانی دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی از برنامه های هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران به صورت رسمی رونمایی شد و بر حضور بانک ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری های مالی تاکید شد.



نام:
ایمیل:
* نظر: