اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۰ دی ۱۴۰۰ - 10 January 2022
با حکم محرابیان؛
طی حکمی از سوی وزیر نیرو، "حجت الاسلام و المسلمین محمودرضا مهاجری" به‌عنوان مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی و دینی منصوب شد.
مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی و دینی منصوب شدبه‌ گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در بخشی از حکم "علی‌اکبر محرابیان" وزیر نیرو برای مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی و دینی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی و دینی منصوب می‌شوید.

وزیر نیرو در ادامه این حکم آورده است: با توجه به ضرورت ارتقای فرهنگ و تعمیق ارزش‌ها و باورهای اسلامی و انقلابی، انتظار می‌رود در سایه تعامل و همکاری با وزارتخانه‌ها، نهادها، سازمان‌ها و کلیه واحدها و شرکت‌های تابعه و وابسته وزارت نیرو با رعایت اصول "عدالت محوری"، "روحیه انقلابی و جهادی"، "مردم داری" و "فساد ستیزی" در انسجام بخشی غنای فعالیت‌های فرهنگی و دینی در راستای تحقق شعار دولت مردمی به ایران قوی اهتمام ویژه به عمل آورید.

در مراسم تودیع و معارفه مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی و دینی، از تلاش‌های حجت‌الاسلام و المسلمین حسین قرنفلی در دوره سرپرستی وی تقدیر شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: