اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۱۸ دی ۱۴۰۰ - 08 January 2022
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور:
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور حراست از نوار مرزی و حفظ حریم کشور را از بالاترین ارزش‌ها دانست و گفت: مرزهای جمهوری اسلامی به برکت وجود مرزبانان رشید ایران اسلامی از امنیتی با ثبات در منطقه برخوردار است.
مرزهای جمهوری اسلامی از امنیتی با ثبات در منطقه برخوردار استبه گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی با حضور در جمع مرزبانان پاسگاه مرزی «هنگ ژال» هنگ مرزی بانه با بیان اینکه اقتدار مرزبانی در گرو وجود نیروهای ولایتمدار و با ایمان است، اظهار داشت: مرزهای جمهوری اسلامی به برکت وجود مرزبانان رشید ایران اسلامی از امنیتی با ثبات در منطقه برخوردار است، امنیت جز با تلاش مجاهدانه و سلحشورانه مرزبانان و چشمان همیشه بیدار آنان محقق نمی شود.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور به نقش شجاعت و ایثارگری در پاسداری از مرزها اشاره کرد و بیان داشت: تقدیم هزاران شهید و جانباز در مسیر نورانی انقلاب اسلامی، سال های دفاع مقدس و در صیانت از نظام و مرزهای جمهوری اسلامی، بیانگر ترویج روحیه ایثارگری، ولایتمداری و شهادت طلبی در مرزبانی است.

سردار گودرزی حراست از نوار مرزی و حفظ حریم کشور را از بالاترین ارزش ها دانست و اظهار داشت: خدمت در مرز افتخار بزرگی است که نصیب ما شده که ان شاءالله با توکل به خداوند و با روحیه سلحشوری از این مرز و بوم دفاع خواهیم کرد.

وی با اشاره به توجه ویژه به فرهنگ سازمانی بر اساس راهبردها و رویکردها، خاطرنشان کرد: امروزه مرزهای ایران اسلامی هوشمندانه مدیریت می شود و این یکی از مولفه های «مرزبان» در تراز جمهوری اسلامی ایران است .

سردار گودرزی همچنین بر دائم الوضو بودن و راست گویی جهت جلوگیری از منکرات تاکید کرد و گفت: همه باید به سمت سازمانی پویا و اسلامی حرکت کنیم، مرزبان باید مقتدر باشد و به ماموریت ذاتی خود عمل کند.

وی با بیان اینکه شهادت طلبی شاخصه اصلی مرزبانان جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: مسیری که انتخاب کرده ایم مسیر سعادت و خوشبختی است و این بزرگترین مدال افتخار برای مرزبانان غیور ایران اسلامی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: